Spotřebované & Nové produkty #08

 Ahoj!

Opět se jdeme podívat na produkty, které jsem "dodělala" a zrecenzuji je, ale také na produkty, které jsem si nově pořídila nebo dostala.

Spotřebované produkty


1. Fa magic oil Růžový jasmínový květ Sprchový gel - Pokud na sprcháči vyloženě není něco špatně, že nesedí, tak v podstatě ani nejde moc hodnotit. Každopádně tohle bylo 400ml balení, takže mi chvilku vydrželo, krásně voněl jasmínem a na pokožce byl příjemný.

2. Gillette Fusion Hydra gel Pro citlivou pokožku - Došla mi pěna na holení a u nás v samoobsluze neměli nic jiného, než pánské produkty, tak jsem tedy po jednom sáhla. Vím, že manžel je s Gillette moc spokojený, vzala jsem si schválně gel pro citlivou pokožku, ale i tak to byla katastrofa! Pálil mě, strašně vysušoval... Prostě pánské produkty pro příště opravdu nebrat! :D


3. syoss oleo intense Permanentní olejová barva - Tuto barvu si kupuju pořád, když se barvím sama. Je to odstín 5-92 "Zářivě červený" a jsem s ní velice spokojená. Na moji délku vlasů do půly zad si beru 3 balení a vyjdou tak akorát. Nezapáchá, nesvědí mě pokožka, hezky obarví a dlouho vydrží hezká. Za mě určitě doporučuji!

4. Garnier Botanic therapy Brusinka a arganový olej Šampon - Tuto řadu jsem zkoušela poprvé, ale jsem z ní nadšená! Vlasy hezky umyje, vydrží mi dlouho nemastné, barva se hůře vymývá a vlasy vypadají opravdu hezky. Brousím si na ni zuby znovu!


5. evita Kosmetické tampony - Tyto tampony jsou ze 100% bavlny, nerozdělávaly se a na pleti byly příjemné.

6. Happy mimi Dětské vlhčené ubrousky - V poslední době jsem je občas používala na odlíčení a byly fajn. Jsou dobře napuštěné, ale v rozumné míře, hezky očistí, nedráždí. 


7. SNP Hydratační pleťová maska Vydra - Tyto masky ode mě už znáte. Jsou vtipné, a přitom dělají tu službu, kterou mají, takže já jsem moc spokojená a budu si je i nadále pořád kupovat.

8. Isana Happy Bear Pleťová maska - Happy Bear byla limitovaná edice na zimu v Rossmanu. Je s výtažkyz granátového jablka a kokosu a měla by hydratovat. Na to, že byla levná a nic jsem od ní velice nečekala, tak poměrně hezky zhydratovala, takže já jsem spokojená.



¨

9. Catrice Liquid camouflage Korektor - Catrice má téměř nejvíce chválený korektor vůbec a v drogerii úplně nejlepší korektor. Já si beru nejsvětlejší odstín, protože jsem opravdu hodně bledá. Vždy mi krásně sedí, nehýbe se na pleti, zakryje to, co má, nezalízá do vrásek, a na pleti vydrží opravdu dlouho ať už je zima nebo horko. Je voděodolný a za mě absolutně TOP! Už mám v koupelně rozdělané další balení.



10. Fa Bali kiss Antiperspirant - Z tohoto produktu na mě vždy dýchne léto! Je to vůně manga a vanilkového květu a je to prostě nádhera! U mě je to stálice, protože opravdu funguje a i když se zpotím, tak pořád cítím tu hezkou letní vůni.

11. Lanvin Éclat d´arpége EDP - Tato květinová vůně mě naprosto uchvátila a to nejen svým luxusním flakonem. Hlavu tvoří šeřík a citron, srdce broskev, čaj, pivoňka, vonokvětka a vistárie a v základu je ambra, cedr a pižmo. A všechny vůně, které obsahují ambru, jsou prostě moje! A proto mám ve své sbírce už další flakon tohoto skvostného parfému!

Nové produkty


12. Palmolive Feel loved Sprchový gel - Tento sprchový gel obsahuje kokosový olej a po kokosu i nádherně voní, tyhle vůně mám moc ráda, hlavně cose týče péče o tělo, takže se moc těším na vyzkoušení.


13. Astrid femina Krémová pěna na holení - Konečně mám holicí pěnu pro ženy! :D Je s glycerinem a vitaminem E, jemně voní a doufám, že už mě nic dráždit nebude.

14. Avon Planet spa Radiance ritual Zlaté tělové máslo - Já vím, že spousta lidí nemá Avon rádo, také mi tam pár produktů nesedlo, ale co se týče řady Planet spa, tak mi zatím všechny produkty vyhovovaly, takže se těším na nový krém. Navíc tato zlatá řada vypadá i velmi luxusně.


15. Garnier Botanic Therapy Coco krém a makadamia Maska na vlasy - Zkouším tedy více řad Botanic Therapy a zatím mě nejvíce nadchla ta brusinková. Každopádně jsem si říkala, že můžu vyzkoušet i tuto masku, která je pro suché vlasy bez lesku. Zatím voní hezky sladce, uvidím, co mi udělá s vlasy.


16. Pro formula Kosmetické tampony - Tyto tampony jsou bavlněné, nerozdělávají se, jsou příjemné na pleti a k tomu všemu jsou hypoalergenní. Takže za mě doporučuji.


17. Garnier Superhydratační vyplňujcí Pleťová maska - Garnier masky jsou u mě klasika a zrovna tato, která byla podle mě úplně první, rozhodně vmé sbírce nesmí nikdy chybět.

18. Garnier Superhydratační regenerační noční Pleťová maska - Tuto masku, přiznávám se, jsem u nás v drogerii viděla poprvé a snad jsem ji ještě nestihla zahlédnout ani na internetu. Každopádně hned jsem ji musela vzít, abych ji vyzkoušela. Je vhodná i pro citlivou pleť, tak by snad mohla vyhovovat více lidem.

19. Avon Planet spa Radiance ritual Pleťová maska - Opět zlatá řada, která vypadá luxusně. Jsem zvědavá, jak bude vypadat, a co na té pleti vlastně bude dělat, protože z popisku se toho moc nedozvíte.


20. Avon planet spa Radiance ritual Pleťové sérum - Tak tento kousek vypadá skutečně luxusně. Má klasické kapátko a moc se těším, až ho začnu používat, protože se přiznám, že sérum jsem snad ještě nikdy neměla. Většinou používám jenom krémy. Jinak max nějaké vzorečky sér.



21. Astrid Jahodový lesk - Ani bych neřekla, že to je lesk, ale spíše super pomáda na rty. Nebarví, lesk je velmi jemný. Spíše rty vypadají hezky šťavnatě,nevysušeně. Je velmi příjemný na rtech a ta vůně... Skvělá věc do kabelky!

22. Astrid Perleťový lesk - A tento je to samé v bledě modrém (nebo spíše v bledě růžovém). TOP!



23. Gabriella Salvete Xpress Volume Aqua Voděodolná Regenerační Mascara - Tuto řasenku mám podruhé a je moc fajn. Nejraději ji mám na spodní řasy, protože je skutečně voděodolná, krásně řasy rozčeše, vymaluje, nedrolí se, neobtiská se. Má úplně klasický kartáček a je moc dobrá!


24. Legíny Aliexpress - Tyto legíny mám od kamarádky, které přišly velké. Jsou z poměrně příjemného materiálu, ačkoliv je to umělotina. Jsou průhledné, což mně na doma nevadí, ale pozor na to! A hlavně je musíte objednávat tak o dvě čísla menší, protože jsou opravdu velké.


25. Čelenky z hor Zlatý jelen - Pokud ještě neznáte čeký eshop celenkyzhor.cz, tak se tam určitě podívejte, protože je tam spousta těchto čelenek na zimu, na sport, ale i nákrčníků. Jsou slušivé, zpříjemného materiálu a přitom máte uši v teple. Já mám nejraději tuto bílou s jeleny.

26. Čelenky z hor Liška - A protože mám bundu v hořčicové barvě, tak jsem si objednala ještě tuto liščí čelenku, abych ladila. Čelenky vyjdou kolem 200 Kč.


27. Xiaomi Amazfit GTS Hodinky - Po těchto hodinkách jsem pokukovala už dlouho, protože jsem je strašně moc chtěla a to hlavně z toho důvodu, jak jsou krásné. Každopádně mají spoustu funkcí, jako např. GPS, barometr, krokoměr, budík, stopky, kompas, měření tepové frekvence, kvality spánku atd atd... A jsem s nimi skutečně moc spokojená!


28. Xiaomi Redmi Note 8 - Můj Xiaomi Redmi Note 7 mi spadnul do WC a slušně jsem jej obrečela, protože jsem prostě jiný za žádnou cenu nechtěla! A protože už nejde koupit, tak jsem pořídila osmičku, která je v podstatě hodně totožná.

Komentáře