Co jsem dostala k Vánocům 2020

 Ahoj :)

Sice už je měsíc po Vánocích, ale nakonec jsem se rozhodla Vám ještě ukázat, co jsem dostala pod stromečkem. Můžete to brát třeba jako inspiraci pro další rok. :)


Playstation 4 - S manželem jsme si společně pořídili Playstation za zimní dlouhé večery. Nejsme nějací fanatici, takže ta 4 nám bohatě stačí, i když teď už je i 5. Abych řekla pravdu, tak jsem ani netušila, jak moc nás to chytne!


Ovladač na Playstation - No a protože k němu byl v originále jen jeden ovladač, tak jsem si pořídila svůj vlastní. Tento je průhledný, kde jde vidět ten vnitřek v červené barvě, a když se PS zapne, tak červeně svítí nebo bliká. No prostě přesně můj styl. :D Takže teď můžeme hrát spolu v jeden čas.


Virutální realita - No a chtěli jsme i virtuální realitu, takže jsme si opravdu splnili sen. Nehrajeme ji tak často hlavně z toho důvodu, že tyto hry jsou pro jednoho hráče a navíc se mi po chvilce začne motat hlava, ale pro návštěvy a tak je to určitě skvělé oživení.





Tefal Kontaktní gril - O kontaktním grilu jsem už nějakou dobu mluvila a moc jsem jej chtěla a manželovi rodiče nám tedy toto přání splnili. Ten gril je geniální a už si nedokážu představit, že bych steaky měla dělat bez něj. Na grilu si jednoduše nastavíte, co zrovna grilujete, zda je to hovězí, kuřecí maso, ryba, sendvič, zelenina a on si to sám přežvejkne i vzhledem k tloušťce masa a signalizuje, jak moc je propečené. Vždy je maso perfektně udělané, i brambory jsme na něm dělali a byla to pecka. Navíc to jídlo neplave v oleji, ale veškerý tuk stéká do misky pod grilem. Prostě poezie.


Hrníčky "Pan dokonalý" a "Paní vždy dokonalá" - Tyto malé hrníčky jsme dostali od našich a ty se skutečně povedly a přesně nás vystihují. Budou ideální na nějaké malé silné kafíčko.


Skleněné hrnky - Od sestry jsme dostali tyto hrnky a to mi také udělalo radost, protože já miluju horké nápoje ve skle! Asi jsem úchyl, ale nic s tím neudělám. Dostali jsme 6 kusů a jsou tam hrnky s barevnými kolečky, šedými a červenými puntíky a s růžovými kytičkami. Jsou poměrně velké, takže iděální na večerní čajík.


Kuchyňské prkénko - A když jsme v té kuchyni, tak prkénko nesmí chybět a tohle je opravdu stylové.



Skleněná dóza do kuchyně - Já nemám ráda mouku, cukr, sůl, kávu apod v originálních obalech, ale potřebuju je mít v dózách. Tato je moc hezká, má na sobě vybroušené různé kuchyňské názvy. Takže si do ní brzy něco přesypu.

Ubrousky - Od kolegyňky jsem dostala ještě takové krásné ubrousky se srdíčkama, takže je u prostírání určitě využiju.


Sypaný čaj - Tento čaj je s příchutí Pina Colady a když si k němu přičichnu, tak opravdu nevím, jestli čichám opravdu k čaji a nebo k tomu drinku. Božské!

Pečený čaj - A od další kolegyňky jsem dostala tento pečený čaj s bezem a jablkem a na ten se taky moc těším, protože pečené čaje máme moc rádi.




A potom jsem dostala takový krásný Vánoční balíček od mé kamarádky, takže se pojďme podívat, co v něm bylo.

Hrnek - Jako bych to tušila, třídila jsem hrnky před Vánoci a nesla jdem do sklepa celou krabici, takže tento se mi do police určitě vejde.

Horká čokoláda - To se moc těším, až si ji udělám do toho nového hrníčku.

Minimarshmallows - Já jsem vždycky slintala nad americkýma Vánočníma filmama, kde si dělají to kakao s minimarshmallows a teď si to můžu splnit i já!

Vánoční lízátko - Prostě aby dotvořilo atmosféru toho Vánočního balíčku, tak to je moc milé.


Pandora přívěsek - Dostala jsem od našich srdíčko s mašličkou a je na něm napsáno "The gift of love". Také mě to moc potěšilo.


Lanvin Éclat D´ARPÉGE EDP - Lanvin je můj oblíbený parfém, který momentálně už dodělávám, takže jsem ráda, že už s ním nemusím šetřit a mám nové balení. A samozřejmě k luxusní vůni luxusní flakon.




Balíček Dove - Tuhle kosmetickou taštičku zbožňuju! Je dost velká, že se tam vejdou všechny produkty, které potřebujete, zároveň když není plná, můžete si ji zmenšit a je prostě krásná!


Dove sprchový gel - Produkty od Dove mám velmi ráda, protože jejich řady mají krásné vůně a dokážou pečovat o pokožku.

Dove šampon pro zničené vlasy - V šamponech jsem hodně vybíravá, protože mi většina nesedne. Každopádně vyzkouším a uvidím.

Dove tělové mléko - Ale na toto tělové mléko se skutečně těším, protože je moc příjemné a krásně voní.


Dove antiperspirant - Antiperspiranty od Dove jsou také moc fajn, tím nikdy nic nezkazíte.

Dove tuhé mýdlo - Tuhým mýdlům podle mě už odzvonilo a mám je spojené v podstatě se staršími lidmi, kteří jsou na ně celý život zvyklí, takže používají jen to. Mám problém s tím, že se mi zdá, že prostě vysušují, takže je nepoužívám ani na ruce. Ale skvěle mi provoní prádlo ve skříních.



Ponožky 101 dalmatinů - Opět dárek od kolegyňky, který mě pobavil. Jsou moc fajn. Ty první jsou klasické, tenké. A druhé jsou trošičku silnější a na spodní straně mají gumový nápis protiskluzový a taktéž vypadají perfektně.



Svíčka stromeček - Padá z něj spousta třpytek, ale jako Vánoční dekorace je moc hezký, je mi i líto jej zapalovat.

Svíčka glade - S vůní cosy apple a cinnamon. Voní nádherně a tu si zapálím.

Svíčka Christmas Time -  Opět s vůní jablka a cinnamonu. Vypadá luxusně, úplně navozuje Vánoční atmosféru, takže tu si nechám na další Vánoce.



Čajová zimní svíčka - Je větší a také si ji nechám na příští Vánoce do lucerničky.



Dřevěné ozdoby na stromeček - Ozdobičky ve tvaru soba jsou moc krásné a udělaly mi radost.

Zimní víla - Nádherná zimní dekorace! Také blbosti, to je moje...

Domeček se svíčkou - Tento domeček má vevnitř eletrickou svíčku na baterky, takže je to bezpečné, zároveň trochu poblikává, takže to budí dojem skutečné svíčky a opět to vypadá moc hezky.



ambi pur car - Vůně do auta se vždycky hodí, akorát si myslím, že tuhle si zabaví manžel. :D



Penízky -  Od rodiny různě jsme dostali penízky, které se nám teď budou určitě hodit, protože bychom tento rok chtěli začít řešit vlastní bydlení.

Co udělalo tyto Vánoce radost Vám? A jak jste je prožili?

Komentáře

  1. Tak to jsou moc krásné dárky :). Virtuální realitu jsem s přítelem zkoušela jednou loni a říkali jsme si, že by to právě bylo super hrát někde doma s návštěvami. :) Ty ponožky jsou boží :D.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou moc krásné dárečky. Svíčky a doplňky ať už domů, nebo do auta, určitě nikdy neurazí. Stejně tak ani peníze. :-) Letos byly Vánoce krásné. Tak jsem ráda, že se povedli i vám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. On PS5 je a není. Vyšel, ale nedá se nikde objednat. Přítel po něm toužil, ale má smůlu :D Krásné dárky jsi(jste) dostali :) Já si letos nepřála nic velkého, jen různé maličkosti :) Vánoce jsme měli v poklidu, tak jsme si je užili :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne darčeky, tiež som dostala nový prívesok na Pandoru :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  5. Ty hrníčky "Pan a Paní Dokonalí" jsou úžasný!! :)
    A super tyjo, pořídit si PS dohromady s manželem!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, samé krásné dárečky jsi dostala :) Vypadá to bezvadně. Mám takové články moc ráda :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat