Nový Podcast na Youtube - #01 Joachim Kroll

 Ahoj!

Já už jsem tady předestírala, že plánuji nový projekt a je to tady! Už dlouho se zabývám true crime tématikou, tedy kriminálními případy a to naprosto reálnými. Dlouho jsem si hrála s myšlenkou, že bych takový podcast mohla začít točit, jen jsem na to zatím asi neměla "koule". :D

Každopádně jsem se zatla a sesmolila první příběh. Téma sériových vrahů mě fascinuje už velmi dlouho. Mám shlédlých tolik dokumentů, přečtené tolik literatury, že když se někde objeví jméno nějakého sériového vraha, většinou hned vím, o koho se jedná, a jaké činy ten dotyčný má na svědomí. A v tomto podcastu toho využiju.

První příběh je o sériovém vrahovi, který mi snad nejvíce utkvěl v paměti a přitom je tak trochu opomíjený, a tím je Joachim Kroll. Pokud Vás toto téma zajímá, budu ráda za každé shlédnutí, like či odběr.


 

Komentáře

  1. Já se musím přiznat, že tato tematika mě moc nefascinuje :D. Ale jsi šikovná, že ses do toho pustila! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybych si četla o takovýhle věcech, asi už nebudu schopná nikam jít :D A byla bych paranoidní a všeho se bála :D Ale vím, že spousta lidí tyto true crime podcasty má moc ráda. Držím ti palce :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já občas paranoidní už i jsem :D Ale stejně mě to fascinuje :D Děkuji :)

      Vymazat
  3. Tohle miluju! :D Paranoidní jsem hodně, ale nedokážu si to odpustit :D Podcast si pustím hned, jak budu mít chvíli:)

    OdpovědětVymazat
  4. Podcast jsem poslechla, máš příjemný hlas. Informace byly zajímavé, pěkné utříděné. Myslím, že jsi zvládla první díl za jedna! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, taková reakce mě opravdu potěšila :)

      Vymazat

Okomentovat