Co jsem dostala (pořídila si) na Vánoce

 Ahoj!

Jak jste si užili Vánoce? Doufám, že pro většinu z Vás to byly skutečně svátky klidu, pohody a času stráveného s rodinou. Za mě musím říct, že nám to strašně moc uběhlo, ale i tak jsme si to neskutečně užili. :) A teď se jdu, stejně tak jako každý rok, pochlubit, co jsem od Ježíška dostala a jak jsme se na letošní Vánoce připravili.

Jako první Vám ukážu Podložku pod stromeček. My jsme to nijak nehrotili, ale v poslední době je už standardem, že se schovávají různými dečkami stojánky na stromeček, aby nešel vidět. A moje maminka mi jednu takovou krásnou ušila a mám z toho obrovskou radost!

 

Vánoční svetry z Lidlu - S manželem jsme se rozhodli objednat si letos Vánoční svetry a tyto na e-shopu Lidlu se nám moc líbili, takže jsme nad objednávkou neváhali. Došli teda poměrně pozdě, ale hlavně, že to do Vánoc stihli. Věřím, že toho mají opravdu moc. Každopádně zvláštní jsou velikosti. Můj měl být ten první (více do červena), což je dámské M a ten druhý je pánské L. Každopádně Pánské L je menší než dámské M. Nechápu to. My jsme si tedy ty svetry přehodili a v konečném důsledku nám perfektně sedí, ale pozor na to!

 

Dále jsme si z Lidlu objednali i čepici s "kulichem" dvě stejné, je to univerzální velikost a jsou perfektní!

Vánoční čelenka je také svělý doplněk pro večer u stromečku, a protože já jsem měla svoji už 2 roky, tak letos si přikoupil i manžel tuto s červeným parožím a sněhuláčkem a spolu jsme se opravdu nasmáli.

A pro srandu jsme si koupili i takové santovské čepičky, ty se vždy o Vánocích hodí.

 

Vánoční trička z House, jsou  pergektní, vtipná, pohodlná a hezky sedí. Jsou obě s krátkým rukávem. Na zeleném tričku je tedy ukouslý perníček. No a na modrém tričku jsou vločky, perníčky, stromečky, Vánoční věnce a celkově takové Vánoční motivy.

 

A v Gate jsme našli Vánoční tričko pro manžela. On chtěl totiž triko v bílé barvě a myslím si, že tohle triko ho přesně vystihuje. :D 

 

Já teda musím říct, že na letošních Vánocích se vyřádil hlavně můj manžel. V C&A si koupil toto Vánoční sako. Je červené se sobama a sněhulákama a pro Vánoční zábavu je úplně perfektní! Měl úspěch po celé rodině!

 

A k Vánočnímu saku samozřejmě nesmí chybět ani Vánoční kravata. Jediný obchod, ve kterém jsme ji sehnali, byl Gate. Samozřejmě červená se Santou a sobama.

Aby toho ale nebylo málo, tak jsme k tomu pořídili ještě Vánoční kšandy s Vánočníma lízátkama.

 

Já jsem tedy Vánoce strávila trochu sofistikovaněji v tomto černém overalu s průstřihy, zlatými knoflíky a obrovským výstřihem. Sehnala jsem jej v New Yorkeru a sedí naprosto dokonale!

 

Do toho všeho samozřejmě nesmí chybět Vánoční ponožky! Moje jsem sehnala v House. Stříbrné se sobama, červené se sobama a ještě stříbrné s jedním velkým sobem. A manželovi jsme sehnali v C&A s ledními medvědama v šedé a modré barvě.

 

 Manžel si v Sinsay pořídil ještě Vánoční boxerky. Jedny s velkým Grinchem, a druhé s Grinchem a vločkama.

 

Já jsem nám potom pod stromeček pořídila ještě překvapení s Dedolesu s trenkama. A to s pásnkými i dámskými. Manžel má trenky s Vánočníma skřítkama a já s perníčkama a skvěle se v nich spí.

 

Potom jsem nám ještě objednala trenky, abychom oba měli stejné. A to jsou tyto červené se srdíčkama, a můj nejoblíbenější motiv se zamilovanými avokády.

 

Sobě jsem si tam přihodila ještě dámské trenky s křečkama a samozřejmě mi do soupravy nesměla chybět ani avokádová podprsenka.

 

Kromě overalu jsem ale náladu dohonila i Vánočními doplňky. Takže jsem si pořídila několik Vánočních náušnic. Trio, kde jsou Vánoční lízátka, stromečky a vločky. Jsou to jen takové pecky do uší, kterými člověk nikdy nic nezkazí.

Potom jsem si pořídila tyto elegantní náušnice se sobama, které mi každý moc chválil, a k tomu overalu padly jak ulité. 

A do vlasů jsem si pořídila Vánoční spony, které také vypadaly skvěle!

 

S manželem jsme si udělali radost s tím, že jsme si navzájem objednali balík z aktinu se zdravou výživou a doplňkama, takže na mě pod stromečkem čekal nový shaker s nápisem #makamnasobě v neonově oranžové barvě, ze kterého jsem skutečně nadšená.

A potom ještě velký pytel pistáciového proteinu od GymBeam. Pistáciové příchutě miluju, tak doufám, že si ji oblíbím i v této podobě.

 

Mou ukrutnou vášní za poslední rok jsou ořechová másla, takže ta samozřejmě nesměla chybět. Takže jsem si vybrala Slaný karamel GOLD od MamaDomisha a dále másla od LifeLike, a to Twister Pistácie a Twister Gingerbread Cream, který mi bude ještě dlouho připomínat Vánoce.

 

 

A nesměl chybět přímo kýbl Cashew másla od LifeLike, které je prostě snad ze všech nejlepší!

 

S manželem jsme si nadělili ještě jeden dárek, protože se nám pokazila mikrovlnka a můj milý prostě nedokáže žít bez zapečeného pečiva, tak jsme si pořídili ještě mikrovlnku od Sencor.

 

 

V kuchyni ještě chviličku zůstaneme. Od tchánů jsme totiž dostali Horkovzdušnou fritézu od SilberCrest. Manžel totiž miluje smažené a já nesnáším, když něco plave v oleji. Takže tohle je skvělá alternativa. Už jsme si v ní pár obědů dělali a je to skvělý pomocník do kuchyně! Rozhodně zdravější varianty jídel, rychlejší a řekla bych i chutnější. Lituju, že jsme si ji nepořídili dřív. :)

 

 

Od tchýně jsem dostala ještě tento kosmetický balíček od Janette Enjoy The Little Things. Všechny ty produkty jsou ve vůni vanilky a růže a voní naprosto dokonale! V balíčku je sprchový gel, který je vhodný i na obličej a vlasy, ale to já moc pokoušet nebudu a bude mi určitě stačit na tělo. Dále obsahuje tělové mléko a šampon. Obsahuje tedy i mycí houbu.

 

 

Od našich jsme dostali Ložní prádlo krepové v šedo-bílé barvě. A strašně moc se mi líbí. Mamka má prostě na tyto věci fakt vkus.

 

 

Od našich jsem pak dostala balíček na vlasy od Pantene. Celé to bylo v holografické kosmetické taštičce, ze které jsem nadšená, i když mám několik taštiček doma, ale ta holografická je teda pecka! Uvnitř balení je Kondicionér s biotinem a růžovou vodou bez silikonů. Olejíček do vlasů 7v1, balzám na vlasy ve spreji, který se neoplachuje, a šampon. Celá ta řada velmi příjemně čistě voní, takže se moc těším, až si ji dám do koupelny.

 

Ke každým Vánocům dostávám od našich parfém, tentokrát EDP od Dermacol. Je s vůní Magnolie a ovoce. Má krásný flakon, voní svěže, květinově, takže bude na léto úplně ideální!

Dalším překvapením byl korálek na náramek od Pandora, který zobrazuje fonendoskop, což značí moji lásku k mé profesi a hodně mě to dojalo.

Od ségry jsem dostala ponožky Bob a Bobek Vstávat a cvičit. Tak to mě hodně dostalo, to je prostě dokonalé a že v nich cvičit budu! :D

Potom jsem od ní dostala Masku na vlasy z Organic shop Fíky a mandle. To bude určitě pecka, na tu se moc těším.

A taky ještě Tělový peeling také z Organic shop ve vůni káva a cukr, takže si myslím, že to bude pecka číslo dvě a moc se těším, až tyto produkty vyzkouším!

Bombu do koupele jsem chtěla vždycky vyzkoušet a nikdy jsem si ji sama nepořídila. Tato je od I love Rovelution a voní úplně jako Latte! Po téhle bombě se budu rochnit ve vaně dvě hodiny! To přísahám. Neskutečná vůně.

Teď jsou na řadě pleťové masky. První je maska od 7th Heaven. Je to maska s Matcha a Chia a pochopila jsem, že bude slupovací. Tak jsem zvědavá, co udělá, ale těším se. 

Druhá maska je od Garnier. Ta je teda plátýnková s kyselinou hyaluronovou a je melounová! Já miluju melounové věci!

A ještě tu mám Balzám na rty od Revolution. Je velmi příjemný, bezbarvý a voní jako broskve! To je sen...

Ještě tady mám takový nádherný set od Revolution!

Je v něm teda krásná Paletka očních stínů s názvem Serendipity. Je teplá, v odstínech hnědé, broskvové, ale je tam i antracitová a olivová. Odstíny matné a třpytivé. Hodně mi připomíná paletku od Too Faced Peach, ale tahle mi přijde hezčí. Uvidím, jak se s ní budu líčit.

A k tomu je Oční linka ve fixu. Já si bez linek nedokážu své líčení představit, takže pro mě je to skvělý dárek!

A ještě jsem dostala tento Diář  s nápisem "Všechno, co chceš, dokážeš". Sice jsem si hodně podobný už na tento rok pořídila, aleto nevadí. Jeden budu mít v kabelce a druhý na stole. Úplně nemám problém uživit dva diáře.

Od babičky jsem dostala takový krásný svícínek s mým jménem, kde se píše, že jsem inspirativní a samostatná, což se podle mě na mě celkem hodně hodí. A svícínků samozřejmě není nikdy dost.

Od tety jsem dostala tuto vanilkovou svíčku a ta provoní celý byt už přes ten celofán.

Na jednom dárečku od našichjsem měla ještě malou baněčku se svým jménem, což je prostě dokonalé!

Od našich a od babiček jsme také dostali obálky s penízkama, což se letos, kdy chceme stavět, rozhodně bude hodit.

A protože jsme byli v práci na Štědrý den, tak jsme si i s kolegyňkami rozdaly dárečky mezi sebou, ať si to trochu zpříjemníme. Takže jsem dostala třeba tyto ponožky Star Wars. Sice to vůbec nesleduju, ale jsou roztomilé.

Vůně do auta se hodí vždy! Zrovna jsem si chtěla kupovat novou, takže už nemusím. ;)

K Vanocům prostě svíčky patří, takže jsem jich dostala více. První je od glade s vůní jablka a skořice. Takto voní Vánoce! Už si ji ale nechám na ty příští.

Dále jsem dostala svíčku Christmas Star. Také krásná Vánoční vůně a nádherně i vypadá.

A ještě jsem dostala takový krásný holografický svícínek na čajovku, takže ten tu budu mít po celý rok.

I od kolegněk jsem dostala nějakou kosmetiku a pleťové masky. Tato je od Garnier, plátýnková, s kyselinou hyaluronovou a Aloe Vera a tu já naprosto miluju!

A potom ještě revitalizující masku na obličej a krk od tianDe, takže na to se taky těším.

Od tianDe jsem toho dostala více. Mám tu třeba Tělový peeling Jahodový shake, to vypadá hodně chutně už na první pohled.

Dále tu mám Solnou koupel na nohy s Tea Tree. To si teda hodně užiju. 

Náplast Wutong od bolesti. A na tu jsem už chválu slyšela, takže se určitě bude někdy hodit.

A krém na ruce  s mandlovým olejem, to taky bude určitě moc fajn.

A poslední, odmé kolegyně a dobré kamarádky jsem dostala takovéto naušnice, takže ty určitě taky vynosím. Jsou krásné a na sluníčku se budou krásně třpytit. 

Co jste dostali od Ježíška vy? A jak jste si celkově Vánoce užili?
 

Komentáře

  1. Tak koukám, že tvůj chlap má úplně stejný Grinchovský boxerky :-) a na tu dečku pod stromeček se těším až uvidím příští Vánoce v akci :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je krásných věcí :). Oříšková másla taky miluji :D. A letos jsem si taky pořídila santovskou čepku :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Vy jste si těch vánočních věcí teda pokoupili :D Já jich mám jen pár a stejně je většinou nestihnu unosit :D Ty dedoles trenky s perníčky mám také :) A i já po naší rodině rozdala hodně dedoles ponožek a spoďárů :D Vánoce jsem si moc užila, byly krásné tak, jak nejvíc to šlo :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat