Spotřebované & Nové produkty #07

 Ahoj :)

Po nějaké době se u mě naskládala opět kosmetika a k tomu i nějaké doplňky, tak se na to pojďme podívat...

Spotřebované produkty


1. Dermacol Aroma ritual Harmonizující sprchový gel Belgická čokoláda - Tento sprchový gel v zimním období miluju. Je to prostě pomeranč v čokoládě a tu vůni chci cítit na sobě pořád...

2. Barnangen SOS Vard Regenerační krém na ruce - Barnangen má celkově velmi dobrou pečující kosmetiku a tento krém na ruce není výjimkou. Je bez parfemace, poměrně dobře se roztírá, velmi rychle se vsákne do pokožky a hezky vyživuje. Na zimu rozhodně doporučuji!


3. Dermacol sensitive Zklidňující pleťová voda - Tato voda je s olivovým extraktem, je hypoalergení a určená tedy na citlivou pleť. Musím říct, že velmi dobře pleť vyčistila a přitom byla na pleti příjemná. Zároveň je snad parfemovaná? Velmi krásně voní, ale příjemně, vždy jsem se na ni těšila.

4. SNP Pleťová maska Proti vráskám - SNP je korejská značka a moje velmi oblíbená, aspoň co se pleťových masek týče. Vypadáte s touto jako tygřík. Nemůžu říct, zda pomáhá proti vráskám, protože zatím žádné nemám a tyto produkty používám spíše preventivně. Ale je příjemná.


5. Medik8 Noční regenerační krém - Medik8 je poměrně drahá značka, která se zaměřuje hlavně na Skincare. Dostala jsem takovéto 3 vzorečky, ze kterých, myslím si, moc nepoznáte, ale nějaké poznatky mám. První krém (bílý) byl katastrofa. Měl zvláštní zápach a nešel pořádně rozetřít po pleti. Za mě rozhodně ne.

6. Medik8 Retinol noční sérum - U tohoto séra jsem pořádně nepoznala, že na pleti něco mám. Ale jak už jsem psala výše, z jednoho vzorečku, který tak tak vyjde na celý obličej se těžko dělají závěry.

7. Medik8 Hyaluronový booster - Po tomto boostru jsem měla pleť hezkou a bylo na ní vidět, že přes noc  pracoval. Takže nad tímto posledním (fialovým) produktem bych možná i uvažovala.




8. Rimmel Fresh skin Makeup - Tento make-up, musím říct, byl hotové peklo! Je ve skleničce, ze které se tedy nanáší aťuž štětcem, houbičkou či prstem. Samotná aplikace je nejlepší houbičkou. Makeup má ale velmi nízké krytí, spíše se rozmazává po pleti, sedí na ní a nechce se pořádně zapracovat. Často dělá šmouhy a fleky na pleti. Katastrofa! Vypadá mokře, pleť potom lepí a musí se dobře přepudrovat. Manipulace s ním velmi špatná!



9. Maybelline Cils Sensational Řasenka - Tuto řasenku chválil snad úplně každý. Má umělý kartáček zahnutý do půlměsíčku. Mně teda vůbec nesedl. Neměla jsem řasy ani zahuštěné ani prodloužené. Nic moc mi nedělala a nevím, co je u mě špatně, ale tuhle řasenku opravdu už podruhé ne a nemůžu ji ani s čistým srdcem doporučit.

10. Revolution Tužka na obočí - Za to tužka od Revolution je naprosto boží a já si ji kupuji stále dokola. Kupuji si jako červenovláska odstín Medium Brown. Je automatická, vydrží dlouho, odstín vypadá moc hezky. Na druhém konci má kartáček. Doporučuji všem.


11. Neness Si intense EDP - Neness jsme objevily s kolegyňkami na internetu jako vůně, které napodobují high-end parfémy. Kupovala jsem vyloženě ze zvědavosti. První parfém je dupe parfému Si od Giorgio Armani a vzhledem k tomu, že jsem měla originál, tak musím říct, že bych poznala, že to není originál. I když vůně je příjemná.

12. Neness God Girl EDP - A God girl je napodobenina parfému od Carolina Herrera Good Girl. Tuto vůni znám moc dobře, protože ji nosí moje maminka a musím říct, že tato vůně se povedla, protože je hodně identická. Nicméně nad originály není už pro ten pocit...


13. Yves Saint Laurent Black Opium EDP - A tady vidíte, že originály - to je moje. Black opium je neskutečně krásná vůně, která má v základu cedr, vanilku, pačuli, v srdci lékořici, jasmín, mandle a v hlavě hrušku, pomerančový květ a růžový pepř.Tuto vůni chci rozhodně znovu!

Nové produkty


14. Happy Mimi Vlhčené ubrousky - Vlhčené ubrousky jsou mojí nezbytnou výbavou např. na výletech a také musím mít vždy jedno balení v autě a je úplně jedno, jestli jsou to klasiky, dětské nebo jaké... Tyto jsou s D-panthenolem a vitaminem E.

15. Happy Mimi Vlhčené ubrousky #2 - A druhé ubrousky (oranžové) jsou s Aloe Vera a heřmánkem.


16. Onclé Vlhčené ubrousky - Je vidět, že dětské vlhčené ubrousky byly v akci. :D Takže do třetice do zásoby.



17. Ellie Micelární voda - Micelárky já běžně používám a pleť mám hezkou. Tato je určená pro suchou a citlivou pleť. Obsahuje růžový a mandlový olej a je bez parfému. Takže jsem na ni moc zvědavá, protože v Teta drogerii vyjde na pár korun.


18. Beyonce Heat kissed Tělové mléko - Beyoncé tělové mléko tak nádherně voní! Skvěle se roztírá, výborně se vsakuje...ještě musím prozkoušet, jak se po něm chová pokožka a doufám, že bude vyživovat!

19. Nivea Creme - Tento krém se dostával v Tetě k nákupu a je na něm napsáno: "Schovej si mě na lepší časy", což je tak moc roztomilé! Moc hezký dárek k nákupu. Nivea krémy miluju!


20. Nivea Antiperspirant Take me to Hawaii - Antiperspiranty od Nivei byly vždycky super a tento krásně voní po květinách, takže i dostává svému jménu. 


21. B.U. My secret EDT - Byly doby, kdy jsem musela mít každou novou řadu B.U. a vždy to byly nádherné vůně. A teď se k nim trošičku vracím a toaletka My secret mě vrací do mých teen let.V základu má marshmallow, gardénii, jasmín, v srdci kokos, třešně, mandarinku a v hlavě jablko, hrušku a malinu.


22. bruno banani Pure woman EDT - Tohle je nádherná ženská vůně. V hlavě jde cítit černý rybíz, zelená mandarinka, frézie, v srdci pivoňka, brambořík, mango a v základu ambra a vanilka. A já miluju všechny parfémy, které obsahují ambru. To je prostě moje!


23. Loreal Naušnice - V Tetě se ještě k nákupu daly získat tyto šperky od Lorealu a byly to tyto naušnice ve formě peciček, a jsou to bílé kamínky, které vypadají luxusně.

24. Loreal Náramek - A náramek vypadá na ruce také velmi elegantně.


25. Náramek Beyonce - A nakonec se v Tetě dal při nákupu dostat i tento zlatý tlustý náramek od Beyonce a ten bude v létě k nějakému antickému looku dokonalý!

Komentáře

  1. Vyzkoušela si toho teda hodně! :) Bez vlhčených ubrousků se taky neobejdu! :D A Nivea krémy jsou nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  2. Týjo, jak tak na to koukám, tak mám většinou teda kliku, že cokoliv si koupím z dekorativky, tak mi vyhovuje :D Jinak moc krásné dárečky k nákupu!! Tento styl náušnic miluju :) od Ellie jsem měla dvoudázový odličovač, ale musím říct, že mi teda nevyhovoval :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Ty sprchové gely od Dermacolu mám hrozně ráda, bohužel je v UK neseženu.
    Také jsem teď zkoušela více řasenek, ale nic moc, za sebe mohu doporučit ty od Lâncome, jsou prostě nejlepší, i když dražší…

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S řasenkama je prostě věčný problém. :( A dokonce i s těmi, které obvykle všichni vychvalují. :D Na Lancome se mrknu ;)

      Vymazat
  4. Wau, ten penový mejkap ešte existuje? :) Ja som ho používala ešte na základnej škole, v posledných ročníkoch, brings memories back! :D 🌸

    𝓑𝓵𝓸𝓰 𝓭𝓮 𝓵𝓪 𝓛𝓲𝓬𝓸𝓻𝓷𝓮
    𝒴𝑜𝓊𝓉𝓊𝒷𝑒

    OdpovědětVymazat

Okomentovat