Spotřebované & nové produkty #06

 Ahoj!

 Nebudeme to dlouho zdržovat a pojďme se podívat na produkty.

Spotřebované produkty


1. Dermacol Aroma Ritual Povzbuzující sprchový gel Černá třešeň - Jak už jsem se tu několikrát zmiňovala, Dermacol Aroma Ritual jsou pro mě legendární, takže i tato vůně mi plně vyhovovala.

2. Ziaja Capuacu Peeling - Tento peeling je z cukru a jemných skořápek ořechů a já jsem si jej plně užívala. Byl velmi příjemný a nemusela jsem se po něm ani mazat, protože byl zároveň i výživný,

3. Lady Speed Stick Antiperspirant - Lady Speed Stick pro mě byla spíše retro značka, ale tuto orchideovou vůni jsem si naprosto oblíbila a nesmí u mě chybět.


4. Mixa Tělový balzám Atopiance - Mixa je odborník, co se krémů týče. Tato Atopiance je pro velmi suchou pokožku náchylnou ke svědění a dalšímu nepohodlí. Není parfemovaná, takže skutečně pokožku zbytečně nedráždí. Já jsem Mixu dřív kupovala i dědovi, který měl podrážděnou kůži po radioterapiích, a byla opravdu účinná.

5. isolda Krém na ruce Včelí vosk - isolda má úžasné hutné krémy na ruce, které se ale velmi dobře vstřebávají. Tento medový krásně voněl a pečoval skvěle o pokožku rukou.

6. Astrid Mandlový výživný denní a noční krém - Tento krém je hutný a velmi výživný. Hezky se vstřebá do pleti a ráno je vidět, že jí dal vše, co mohl. Je s mandlovým olejem a velmi doporučuji zvláště teď v zimě na suchou pleť.


7. Odličovací tampony PRO formula - Bylo jich 120 kusů za velmi nízkou cenu a byly fajn, plnily svoji funkci, nerozdělávaly se a neodíraly pleť.


8. Isana Happy bear Plátýnková pleťová maska - Popravdě jsem si tuto masku kupovala hlavně proto, jak byla roztomilá. Je pravda, že trochu pleť zhydratovala, ale nějaká velká sláva se nekonala. Každopádně za tu cenu jsem ani nic moc víc nečekala.

9. SNP Animal Panda Plátýnková pleťová maska - Oproti tomu tato maska pleť hezky zhydratovala, rozjasnila a musím říct, že ji mám už poněkolikáté a jako vždy jsem s ní maximálně spokojena.



10. SNP Ice Bear Vyživující plátýnková pleťová maska - Ice Bear masky jsou také mými favority, které se kupuji neustále dokola´a tato Vita je perfektní a pleť vždy skvěle vyživí.

11. SNP Ice Bear Hyaluronová plátýnková pleťová maska - Tato maska je stejně skvělá jako ta předchozí. Vždy je v nich spoustu toho séra, takže tu masku nechávám na obličeji klidně i déle a moje pleť vždy vypadá o mnoho lépe.



12. Rimmel Natural Bronzer - Tento bronzer byl populární hlavně minulé léto. Slyšela jsem na něj hodně pozitivních recenzí, takže jsem si jej musela pořídit také a to v odstínu 021 Sun Light. Byl přirozený, dobře pigmentovaný, ale nedělal fleky. Skvěle se s ním pracovalo, až mi je líto, že už jsem ho dopotřebovala.


13. refuge nights EDT - Vůně refuge nights se skládá z ananasu, marocké růže, egyptského jasmínu a vanilkové orchidee. Je sladká, nejvíc tak cítím tu vanilku a ananas. A i když sladké vůně nemusím, tak ale tato byla velmi příjemná, i když moc dlouho nevydržela. Každopádně to byla jen toaletní voda.

Nové produkty



14. evita Kosmetické tampony - Tyto jsem kupovala v Kauflandu. Jsou ze 100% bavlny, takže předpokládám, že by měly fungovat bez problému.

15. Borotalco deodorant - Na Borotalco jsem také slyšela mnoho chvály, takže jsem se rozhodla jej konečně vyzkoušet. Vzala jsem si variantu Pure. Když jsem s ním stříkala, neměl skoro žádnou vůni, což je super, protože se aspoň nebude být s parfémem. Jsem  zvědavá, jak bude fungovat, a co všechno zvládne.





16. Janeiro Brazilian Bum Bum Cream - Tento tělový balzámek si hodně chválí GetTheLouk, takže jsem jej chtěla vyzkoušet také a zatím, co jsem jen zkusila trošku na ruce, tak je teda nad míru příjemný! A ta vůně?! Zamilovala jsem se!

17. Janeiro Coco Cabana Cream - Konzistentně je hodně podobný jako ten bum bum cream, jen s kokosovou vůní, takže na tyhle dva krasavce se hodně těším!



18. Dermacol Queen night cream - Queen night cream je poměrně mastný a hutný krém, což moje pleť na noc skutečně potřebuje. Je hypoalergení, takže by mohl sedět větší mase lidí a už podle konzistence se na něj moc těším!



19. Laneige Noční maska na rty Vanilka - Mně přijde, že to je spíš máslíčko na rty, takže vyživovat by to mohlo. Uvidíme, jak to bude fungovat.

20. Laneige Hydratační noční maska - A tato maska už je hodně gelovitá, takže ta bude určitě hydratovat, na to se moc těším.





21. essence Tekuté oční linky Voděodolné - Já mám celkově linky od essence snad nejraději. Tyto už jsem kdysi měla. Jsou černo-černé, rychle zasychají, takže se nehnou na oku a hlavně jsou skutečně voděodolné a vydrží kde co. Za mě spokojenost největší.

22. essence Bye Bye Panda Eyes Řasenka - Na tuto řasenku jsem také slyšela velmi pozitivní ohlasy, ačkoliv já sama ji ještě nezkoušela. Má úplně obyčejný klasický kartáček, což mi ale právě u řasenek vždycky nejvíce vyhovuje než nějaké nesmyslné rádoby inovace. Takže má dobrý potenciál!

23. essence make me brow Gel na obočí - Tento gel jsem používala už dřív. Oni mají dva odstíny, já si beru tento tmavší 05 Chocolaty Brows. Má malý kartáček, se kterým se jednoduše pracuje, nenanáší toho gelu příliš a krásně to obočí zamkne tak, že se celý den nikam nehne, takže pro mě je tento gel nezbytnost a také nejsem jediná, kdo ho chválí. 






24. KVD tattoo liner Voděodolná oční linka - A hned prvním produktem jsem tedy velmi zklamaná. Všemi vychvalovaný tattoo liner. Za mě naprostá katastrofa. Linka působí vybledle, ztrácí se a voděodolná není ani zdaleka. To linky od essence by ji měly co učit. A když si porovnám ty ceny - nechápu. A nechápu ani to, proč je tolik lidí opěvuje.

25. KVD Řasenka - U řasenky jsem hotová už jenom z obalu, protože je fenomenální. Má úplně klasický kartáček, což mám ráda, takže teoreticky by mi mohla vyhovovat. Doufám, že si touto řasenkou u mě KVD trochu zpraví reputaci.

26. KVD Tekutá rtěnka Lolita - Lolita je odstín, kterým se KVD proslavila a je opravdu nádherný. Rtěnku jsem ještě nezkoušela, tak snad nezklame.







27. Make up for ever Rouge Artist - K objednávce se Sephory jsem dostala jako dárek 3 vzorečky nových rtěnek od Make Up For Ever. Konkrétně odstín 164 Sassy Rhubarb, který mi hodně připomíná už zmiňovanou Lolitu od KVD, 402 Untamed Fire, krásný červený Vánoční odstín a 416 Cheery Chili, malinový odstín. Co jsem zkoušela jen swatchnout, tak jsou rtěnky krémové. Troufám si říct, že na rtech budou komfortní, ale určitě je ještě vyzkouším naplno.





28. essence shine last & go Lak na nehty - Tento odstín 16 Fame Fatal jsem v drogerii prostě nemohla nechat, protože to je přesně ta barva, kterou chcete na Vánoce mít! Uvidíme, jak dlouho mi na nehtech vydrží v nějakém schůdném stavu.

29. essence Extreme gel top coat - A protože bych chtěla výdrži laku trochu pomoci, tak jsem si poprvé pořídila i top coat, tak jsem zvědavá, zda to bude mít nějaký vliv.



30. Lilien Odlakovač na nehty - Já jsem hodně na odlakovačr náchylná, takže jsem zvolila tento od Lilien,  protože je bez acetonu a navíc má praktickou pumpičku, kdy si tampon nasaje ten odlakovač sám, tak snad nebudu mít zase popálenou celou kůži prstů.



31. Náušnice Tesco - Tyto Vánoční náušnice jsem si koupila v Tescu za 149 kč. Já jsem na Vánoce strašně infantilní, takže jsem si potřebovala něco takového pořídit, budiž mi to odpuštěno.



32. Podprsenka kik - V kiku měli ve slevě nějaké spodní prádlo, tak jsem si říkala, že na doma proč ne. Tato podprsenka mi hezky sedí, což mě samotnou překvapilo.

33. Kalhotky kik - A když už jsem tam byla, tak jsem popadla i tyto kalhotky, které se mi moc líbily, jsou pohodlné a také krásně sedí.



34. Sportovní podprsenka kik #1 - Do práce jsem se naučila teď nosit jenom sportovní podprsenky, protože je to o mnoho pohodlnější, navíc je využívám i při cvičení a měla jsem jich málo, takže jsem doplnila mezery v šatníku. Všechny jsou značky Ergeenomixx a krásně mi sedí. Navíc je v kiku mají za skvělou cenu.

35. Sportovní podprsenka kik #2 - A jak jste si určitě všimli, vévodí u mě růžová jako zvýrazňovač v kombinaci s šedou.



36. Sportovní podprsenka kik #3 - Opět z kiku, stejné barvy, tentokrát ale gepardí vzor a síťka na zádech



37. Oversize šaty kik - Červeno-černé kárko miluju, takže jsem neváhala. Když si dám šaty k tmavým riflím a přes ně pásek, vypadají hodně dobře.
 
Co jste si za poslední dobu pořídili vy? :)

Komentáře

Okomentovat