Spotřebované & nové produkty #04

 Ahoj!


Ač je tento rok naprosto strašný, tak mi přijde, že svatbami se to jenom hemží. Svoji už máme zdárně za sebou a tento měsíc jsme našli na svatbu našim skvělým přátelům. A pár věcí, které jsem si na svatbu pořizovala, dnes i uvidíte. ;)

Spotřebované produkty


1. Chilly gel Fresh formula Gel pro intimní hygienu - Tento gel ode mě už znáte. Nejraději ze všech mám právě tento zelený, jelikož je skutečně svěží. Intimní gely mi pomohly vyřešit některé problémy jako časté záněty apod. Za mě skvělá prevence!

2. mediket plus šampon - Tento šampon jsem kupovala v lékárně. Je určen na závažnou lupovitost a svědění hlavy. Obsahuje 100ml a je poměrně drahý, každopádně pomáhá. Takže pokud trpíte stejnými problémy, můžu doporučit. 


3. Lady Speed Stick fresh & essence Antiperspirant - Lady Speed Stick je prostě už hodně profláklá a stará značka antiperspirantů. Vrátila jsem se k ní teprve nedávno a velmi mile mě překvapila. Má nádhernou vůni a zabraňuje pocení. Lady Speed Stick je TOP mezi antiperspiranty.



4. essence Strong & Clean Odlakovač - Tento odlakovač mě velmi příjemně překvapil. Obvykle mám problém ten, že po odlakování mi zrudne pokožka prstů, velmi mě pálí a celkově mám velmi nepříjmený pocit a nepomůžou ani krémy. Tento odlakovač mi ale nic takového nedělal. Byla jsem naprosto bez problémů. Navíc stačilo jednou, maximálně dvakrát přejet po nehty a lak byl pryč. A jako třešnička na závěr - poměrně hezky voní. Nemám už chuť zkoušet jiný odlakovač než právě tento.



5. Garnier Mositure Bomb Super Hydrating + Glow-Reviving Maska na obličej - Garnier přivedl na český trh konečně i zbytek jejich plátýnkových masek, které jsou ve světě k dostání již dlouho. A tato je jedna z nich. Obsahuje sakuru a kyselinu hyaluronovou a je hydratační s rozjasňujícím efektem. Rozjasňující efekt jsem sice neviděla, každopádně byla velmi příjemná a hydratační. Chválím.

6. Garnier Moisture + Relaxing Super Hydrating + Detiring - Relaxační maska obsahuje extrakt z levandule a kyselinu hyaluronovou. Krásně pleť vyživí, zhydratuje a nádherně voní po levanduli, takže pokud si k tomu uděláte hezkou atmosféru, tak na relaxaci skutečně ideální.




7. Maybelline the Falsies Lash Lift Řasenka - S touto novou řasenkou jsem byla poměrně spokojená, stále si ale myslím, že umí dělat i lepší řasenky. Každopádně žádná hrůza to nebyla. Kartáček je lehce ve tvaru přesýpacích hodin, obsah maskary byl konstitučně tak akorát. Hezky zahustila i prodloužila řasy, které neslepovala, a neobtiskávala se.

Nové produkty


8. syoss Ceramide Complex - Já mám od syoss zlatý lak, který je, mám dojem, s keratinem, ale úplně jistá si tím teď nejsem. Každopádně to  je lak, se kterým účes drží jako blázen a nic ho nerozhází, zároveň nedělá helmu a nakonec jde krásně rozčesat. Nevěděla jsem, jestli mi vyjde, takže jsem si kupovala do zásoby tento, ale nakonec ho nemusela použít. Má sílu největší a doufám, že bude stejně tak dobrý jako ten zlatý.



9. Uriage DS Hair Kerato-Reducing Treatment Šampon - Můj manžel má velké problémy s lupy a suchou kůží, až seboreou. Takže jsem opět navštívila lékárnu, kde mi paní doporučila šampony značky Uriage. A musím říct, že tento šampon je moc fajn. Nanáší si ho i na jiné části obličeje, kde má zarudnutí, a skutečně zklidňuje.

10. Uriage DS Hair Soft Balancing Šampon - Tento šampon je také zklidňující, ale je jemnější než ten původní. Šampon výše používáme při vyhrocených situacích, za nepříjemného svědění a velkého zarudnutí a tento s pumpičkou jako doplňkový šampon mimo tu horší fázi, aby si pokožka nezvykla na jeden šampon a nezačala být vůči němu rezistentní.



11. Garnier Botanic Therapy Intenzivně vyživující Maska na vlasy - Tato řada se jmenuje Olive Mysthique a jak již název odpovídá, obsahuje olivový olej. Je určena pro suché a poškozené vlasy. Botanic Therapy mám vyzkoušeno a vždy jsem byla spokojená, takže doufám, že i tato maska bude fajn.



12. Dermacol Zklidňující pleťová voda - Je vhodná pro citlivou pleť, obsahuje olivový extrakt a je hypoalergení. Používám ji tak, že po odlíčení touto vodou pleť ještě dočistím a je to skvělé. Hezky čistí pleť, osvěží a zhydratuje. Veliká spokojenost.



13. Catrice HD Liquid Coverage Foundation Make-up - Tento make-up by měl být zmatňující, vodě a potu odolný a dělat efekt druhé kůže. Musím jedině souhlasit. Je to make-up, který si kupuju stále dokola a vím, že i dál budu. Je to kapátkový make-up, který zapracovávám nejraději pomocí houbičky. Hezky splyne s pletí, neleskne se, ale nevysušuje. Nedělá šupinky ani šmouhy. Na pleti ho téměř necítím a přitom zakryje i některé nedokonalosti. Naprostá spokojenost!

14. Catrice Liquid Camouflage Korektor - Tento korektor je ze stejné řady jako make-up výše a je to úplně stejná pecka. Hezky kryje, nezalézá do vrásek, neroztápí se, nedělá šupinky a v podstatě ani nejde poznat, že jej na pleti máte, což je žádoucí. Za mě nejlepší kombinace!



15. essence Lash Princess Řasy - Na svatbu přátel jsem chtěla trochu "vypadat", takže jsem si pořídila umělé řasy. Nechtěla jsem ale žádné smetáky a zaujaly mě právě tyto od essence a je to typ WISPY effect false lashes. Nejsou to smetáky, ale přitom mají krásný efekt. Uvnitř je i lepidlo, které skvěle funguje. Řasy jsem měla na sobě skoro 20 hodin a neodchlipovaly se! Skvěle se s nimi manipuluje.



16. Revolution Duo Brow Definer Tužka na obočí - Ode mě určitě znáte i tuto tužku, neboť jsem se již několikrát zmínila, že žádnou jinou už nechci. Je to automatická tužka, která má na svém konci i kartáček na rozčesání a vypadá opravdu dobře.




17. Triumph Podprsenka - Pod overal, který Vám ještě ukážu, jsem potřebovala kvalitní spodní prádlo, a tak jsem se vydala do Triumphu. Schválně jsem si vzala tělovou podprsenku. Má sundávací ramínka, po celém obvodu má gumové pásky, díky nimž se prádlo ani nehne. Měla jsem ji na sobě téměř 20 hodin, pršelo, potila jsem se, tancovala a stejně držela jak přibitá přesně tam, kde měla. Jsem moc ráda, že jsem si ji pořídila.



18. Rifle (GATE?) - U riflí si vůbec nejsem jistá, odkud je mám, ale myslím, že z Gate. Jestli ne, tak se omlouvám. Každopádně tyto rifle mají vyšší pas, jsou elastické a jako zapínání slouží řada těchto knoflíků. Jsou velmi pohodlné.



19. Rifle (C&A??) - Opět si nejsem jistá, zda tyto rifle jsou z C&A nebo ne. Každopádně jsou tmavé, opět strečové, zapínání mají klasické. Podél kapes mají cvoky.




20. Šaty (C&A?) - Tyto šaty jsem si původně kupovala na svatbu, každopádně potom jsem objevila overal, takže nakonec jsem si je nevzala. Jsou to obyčejné šaty nad kolena s Áčkovou sukní a rukávkem. Mají pásek kolem pasu. Jsou v cihlové barvě, což mě také zaujalo. Rozhodně je vynosím.




21. Overal New Yorker - Tento overal jsem si nakonec na tu svatbu vzala a lépe jsem udělat nemohla. Byl velmi pohodlný a přitom elegantní. Je elastický, má zvonové nohavice a velmi hezky řešený dekolt. Každý mi ho chválil.



22. Boty CCC - Chtěla jsem boty na podpatku, ve kterých mi bude teplo, bude mít široký podpatek a budou pohodlné. A povedlo se! V CCC jsem přesně takové boty našla. Jsou semišové se zlatými přezkami a zlatým proužkem nad širokým podpatkem. Zapínání je na zip. Jsou velmi pohodlné.



23. Kabelka CCC - A už mi chyběla pouze kabelka. Černá kůže se zlatým zapínáním a ramínkem. Má dvě přihrádky a kapsičku na zip.

Komentáře

  1. Páni, spoustu produktů i oblečení, pěkné! :) Já také začala používat intimní gel, protože mě často trápila kvasinková infekce a pomáhá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase trpěla na záněty a intimní gely mi v tomto taky hodně pomohly. ;)

      Vymazat
  2. Moc krásné kousky! :) Spousta produktů mám vyzkoušených a souhlasím s tebou. :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  3. Chilli teď mám, je fajn, ale stejně je pro mě pořád jedničkou Lactacyd

    OdpovědětVymazat
  4. Od Ježíška si přeji černé psaníčko a toto z CCC vypadá moc krásně! Miluju rifle do pasu, jiné ani nekupuji :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna jsem si kupovala masky od Garnieru z DMka, tak jsem na ně zvědavá! :-) A hodně se mi líbí ty červené šaty! Krása! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ta černá kabelka je nádherná, přesně takový styl se mi též moc líbí ♥ jinak souhlasím s Garnier maskama, jsou super a mám v plánu vyzkoušet všechny! :D

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  7. Make-up od Catrice spolu s korektorem si také kupuju neustále dokola :) Moc se mi líbí červené šaty :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Okomentovat