Spotřebované a nové produkty #05

 Ahoj!

To bych nebyla já, kdybych neměla za uplynulý měsíc opět několik kosmetických (ale i nekosmetických) produktů. Vím, že jsem se opět dlouhou dobu neozvala, ale pořád je moc práce a pořád něco řešíme. Každopádně teď pracuji i na novém projektu, o kterém se brzy dozvíte! Sice to bude na úplně jinou tématiku, než na kterou jste u mě zvyklí, ale třeba tak obohatím i jinou skupinu čtenářů.

Spotřebované produkty



1. Dermacol Aroma Ritual Antistresový sprchový gel Hrozny s limetkou - Aroma Ritual má neskutečné produkty, každopádně tato řada hrozny s limetkou je prostě top. Na mě přívlastek "antistresový" moc neplatí, protože já takové vůně a předměty moc antistresově neberu a nepůsobí na mě tak, ale co se týče této pečující kosmetiky, tak to je jiná! Ta vůně je tak příjemná, že bych skutečně řekla, že ano, tento typ vůně mě uklidňuje. Pecka!

2. Garnier Botanic Therapy Color care Balzám-kondicionér - Nic z řad Botanic Therapy jsem doteď neměla a jsem velmi mile překvapená, jak funguje. Vyzkoušela jsem řadu Color care, která, jak už název napovídá, je určené pro barvené a zesvětlené vlasy a obsahuje brusinku a arganový olej. Musím říct, že se mi barva tolik nevymývala (mám červenou barvu vlasů, takže to jde skutečně vidět), naopak vlasy jsem měla citelně umyté a navíc po tomto balzámo-kondicionéru i vyživené a příjemné nan dotek, takže určitě minimálně tuto řadu doporučuji.



3. Nivea MicellAIR skin breath expert Micelární voda - Na tuto micelárku jsem slyšela pět jen samé ódy, jak je úžasná, skvělá, fenomenální, takže jsem se rozhodla ji zkusit taky. A musím říct, že nelhali, a skutečně byla dokonalá! Je teda dvoufázová, obsahuje černý čaj a suchý olej. Je bez parfemace, což mnoha lidem bude vyhovovat. Je určená na voděodolný make-up a řasenku a skutečně musím říct, že jiný odličovač mi z tváře nevytáhl to, co tento. Takže spokojenost!

4. Balea Porenfein Čištění, peeling, maska - Abych pravdu řekla, já tyto 3v1 věci moc nechápu, protože si nemyslím, že by taková věc zvládala všechno na 100%. Každopádně tento produkt jsem používala jako peeling a na to byl opravdu dobrý. Má v sobě jemný "píseček", nic dramatického, co by pleť poškrábalo, ale měla jsem po něm vždy krásně vyčištěnou a jemnou pleť. Voní hezky čistotou, dobře se dává dolů. Za málo peněz hodně muziky.



5. Hartmann Odličovací tampony - Tyto tampony používám pořád. Jsou ze 100% bavlny, nerozdělávají se. Hezky se s nimi odličuje, odlakovává apod. Takže jsem s nimi už dlouho spokojená.



6. Garnier Superhydratační a revitalizační Plátýnková maska - Tato maska je s aloe vera a kyselinou hyaluronovou. Opravdu krásně pleť zhydratovala a musím říct, že to je moje nová oblíbenkyně.

7. Garnier Čistící a hydratační maska pro zmatnění mastné pleti Plátýnková - Tuto masku si dávám také pořád dokola. Krásně zhydratuje, pleť vypadá napapaně, opečovávaně a přitom se nelesknu.



8. Delicious Destination #Flamingo Body mist - Takové tělové spreje miluju na léto nebo do práce na přestříkání a osvěžení několikrát za den. Tento konkrétně je úplně skvělá vůně kokosového mléka a orchideje, prostě vůně léta! Bohužel už nevím, z jakého eshopu to bylo, je to úplně noname mist, ale opravdu skvělý.





9. Peněženka D. Cristina - Byla jsem celkem dost smutná, že se s touto peněženkou musím rozloučit, protože byla perfektní! Měla spoustu kapsiček a všechno se mi do ní vlezlo. Během roku a půl jsem ji ale úplně odrovnala, loupala se, teď už se mi pokazil i zip, takže musela jít pryč, ale byla perfektní.

Nové produkty



10. Fa Magic oil Sprchový gel - Vůně růžového jasmínového květu je hodně letní. Měl by být s mikro olejem, což vůbec nevím, co to je, ale něco mi říká, že potom aspoň nebude člověk vysušený jako po některých mýdlech.

11. Dermacol Aroma Ritual Antistresový tělový peeling Hrozny s limetkou - Ano, antistresovou řadu Hrozny s limetkou od Dermacolu už jsme tady jednou měli, a jak vidíte, opravdu jsem z ní byla tak nadšená, že při peelingu byla volba jasná!



12. Fa Bali kiss Antiperspirant - Bali kiss je u Fa všeobecně moje nejoblíbenější vůně, protože...mango a vanilkový květ! Co více dodat? Miluju tu vůni a tento antiperspirant dokáže hodně!



13. Pro Formula Odličovací tampony - Tyto tampony jsou taky skvělé. Jsou za malý peníz, v balení jich je 120, nerozdělávají se a skvěle odličují!

14. tolpa Micelární voda - Na oddělení nám od Notino došla krabice plná různých pečujících kosmetický produktů jako poděkování a nakopnutí v práci. A my samozřejmě děkujeme a je to moc příjemné, když vidíte, že na Vás někdo takto myslí a chce pomoct různou formou. Každopádně já jsem si vybrala tento vzorek micelární vody. Je hypoalergenní, z Polska, takže jsem zvědavá, jaká bude.



15. Isana Happy Bear Plátýnková maska - Tuto masku jsem v Rossmannu nemohla nechat. Je to limitovaná edice, měla by hydratovat a vyhladit jemné vrásky. Nic od ní velice nečekám, ale tyto roztomilosti mě prostě vždy přesvědčí!



16. SNP Ice Bear Vita Plátýnková maska - SNP je korejská kosmetika, na kterou nedám dopustit a jejich masky, které si kupuji v Rossmannu, jsou prostě skvělé! Tato zlatá je vyživující a vždy jsem s ní byla spokojená.

17. SNP Ice Bear Hyaluronová Plátýnková maska - A modrý méďa je s kyselinou hyaluronovou. Taktéž jsem ji už několikrát měla a byla moc spokojená.



18. SNP Rozjasňující Plátýnková maska Panda - SNP má kromě Ice Bear masek také Animal (zvířátkové) masky. A vypadají poměrně hodně vtipně! Tato panda je rozjasňující a také mi sedí.

19. SNP Plátýnková maska proti vráskám Tygr - Opět velmi hydratační a vyživující maska, která Vás promění v dravou šelmu. ;)

20. SNP Hydratační Plátýnková maska Vydra - A opět skvělá maska, která neskutečně hydratuje.



21. Avon Vyživující olej - Můj manžel poslední dobou trpí na velmi suchá ložiska na pleti, která jsou červená, a šupinkují. Samozřejmě by měl jít k lékaři, ale není to život ohrožující stav, takže chceme počkat, až aspoň trochu přejde tato covidová situace. Každopádně tchýně mu poradila tento pleťový olej z Avonu a musím říct, že je perfektní. Obsahuje vitamin E a přírodní oleje. Pokožku promaže a zklidní. Takže pokud i vy trpíte na suchá místa v oblasti obličeje, zvláště v zimě, toto je skutečně skvělý produkt.



22. Neutrogena Vyživující tělový balzám - Neutrogena je špička, co se pečující kosmetiky týče. Tento balzám obsahuje norské maliny, takže hezky voní a určitě bude i skvěle vyživovat, ostatně jako všechny krémy, které jsem od Neutrogeny kdy měla.

23. Farmona Krém na ruce - Tento krém také neznám a také byl v té krabici od Notina. Takže doufám, že bude dobrý, protože mám teď skutečně zničené ruce.



24. Pandora Plameňák - Na osmileté výročí jsem od manžela dostala tohoto krásného plameňáka z Pandory. Ale nevím, k čemu je :D Je strašně maličký včetně toho očka, takže se nevejde ani na náramek, ani na řetízek. Takže se musím jít zeptat, jestli mají nějaký nástaveček, popřípadě co s tím.



25. Peněženka - A když se mi ta  moje milovaná peněženka tak rozpadla, tak manžel nelenil a koupil mi tuto novou. Je to no name někde z krámu, ale je skvělá, také má mnoho kapsiček, možná je i o něco lépe vevnitř řešená a určitě dobře poslouží.



26. Tesco taška - Já teď budu vypadat jako nějaký ňouma, ale z těchto polypropylenových tašek jsem úplně nadšená. Já nesnáším teď ten trend papírových tašek, protože se nehodí do toho dát nákup, to domů prostě nedonesete. Igelitky jsou teď zakázaké a když už je někde mají, tak taky z tak skvělého materiálu, že ucho je v tahu hned. Tato vydrží několik nákupů do 9 kg. Nosím si v ní do práce i jídlo a věci do sprchy. Jsou prostě skvělé!



27. Svíčka Home sweet home Joyful moments - Tuto svíčku jsem už nedávno měla a byla skvělá. Má hezký design a ta příjemná vůně, když hoří! A to svíčky teď pálím pořád. To je pro mě antistres!




28. Kosmetická taštička - Moje babička naprosto miluje šití a patchwork a tak mě občas zásobuje takovými krásnými věcmi. Já zase miluji červenou a jahody a ona to ví, takže mi ušila takovouto krásnou taštičku. To jsou kousky, které jen tak někde nekoupíte, a o to více jsem za ně ráda, když vím, že je někdo dělal s láskou a přímo pro mě.

29. Taštička na tužky - A stejným stylem je dělaná i tato taštička nebo pouzdro na psací potřeby a jsem z ní nadšená, i když už dávno nechodím do školy.


Komentáře