Chris Carter - Dvojitý kříž

 

Tak jsem se po dlouhé době zase dostala ke čtení. Jak mně to chybělo! A protože doma mám všechny knihy přečtené a neměla jsem úplně náladu na "znovučtení" těchto knih, tak jsem poprosila moji sestru V., aby mi nějakou půjčila, jelikož ona je až maniakální čtenářka a zásoby má takřka bezedné! 

Naštěstí ví, jaký žánr je můj oblíbený, půjčila mi hned několik titulů a já jsem se jako první pustila do Chrise Cartera, o jehož knihách jsem toho moc slyšela.

Nejdříve tedy oficiální anotace...

Popravený vrah ožívá a pokračuje ve svém zrůdném díle. Nebo se jeho odkazu chopil šílený napodobitel? A proč? To musí zjistit ostřílený samotář, detektiv Robert Hunter s pomocí svého partnera, nadšeného nováčka Carlose Garcii. Pod luxusem a září neonů města Los Angeles kvasí zločin, temnější než noc...

Už tento oficiální popisek mě zaujal. O to víc jsem se začala těšit, když jsem si přečetla větu pod nadpisem "Čekej na smrt a modli se, ať je rychlá.

Kniha má 342 stran a přečetla jsem ji snad jedním dechem. Žádná zbytečná omáčka kolem. Většinou mám problém se začátkem příběhů, než seděj trochu rozvine, ale tady mě příbeh zaujal od první stránky. V podstatě jsem druhou polovinu knihy četla, kde jsem mohla, protože jsem byla zvědavá, jak toto celé dopadne. Příběh je psaný v er-formě, což vyhovuje asi většině lidem a je vyprávěn velmi příjemným stylem, zároveň vás udržuje v napětí. Nic neprozradí předčasně a do poslední chvíle jsem ani jen netušila, kdo je skutečným pachatelem. Hezky propracováno, prolíná se zde několik dějových linek a dohromady tvoří jeden ucelený příběh. 

Za mě obrovská spokojenost. Teď se i stydím za to, že to je první kniha od Chrise Cartera, která se mi dostala do rukou a rozhodně si musím pořídit jeho další díla. 

I na databazeknih.cz má hodnocení 92%, což je hodně dobré a značí to o tom, že čtenáře opravdu zaujal. Takže pokud máte rádi thrillery, kriminální příběhy a nedělá se vám zle u krvavějších scén, tak je to kniha, kterou prostě musíte přečíst...

Komentáře

  1. Knížku vůbec neznám, ale to asi i kvůli toho, že toto není úplně žánr pro mě :D. Ale hlavně, že tobě se líbila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Týjo, má pěkně vysoké hodnocení! :) Thrillery mám moc ráda, ale momentálně za mě čekají ještě 2 knížky v knihovně, které jsem nečetla a koupila během zkouškového či dostala k Vánocům a ještě na ně nepřišel čas. Já teď momentálně čtu poslední díl od A. Mayne :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Prvýkrát počujem o tejto knižke, ale vyzerá skvelo :) Presne taký typ príbehov mám rada, tak si ju napíšem na wishlist :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat

Okomentovat