Sliby = chyby

 Ahoj :)

Já vím, jak jsem slibovala, že když jsem teď doma na neschopence, tak že budu tady na blogu více aktivní. Pravda je taková, že se má karanténa již končí a já se kromě toho jediného článku, který sliboval, neozvala. Komentáře jsem poctivě četla, to ano! :) A udělaly mi neskutečnou radost. Bohužel na nic víc mi nezbyly síly.

Příznaky Covidu jsem měla celkem mírné. Až na první 3 dny, kdy jsem opravdu byla schopná jen ležet a bolelo mě doslova celé tělo, jsem vlastně zbytek přetrpěla "jen" s kašlem, šílenou bolestí hlavy a ještě šílenější únavou. Po 10-ti dnech karantény mi má lékařka naordinovala ještě jeden týden navíc právě kvůli těm záchvatům kašle a Codein zobu i přes den, jinak nefunguju. Ale už je mi o mnoho lépe.

A ve chvílích, kdy se mi udělalo lépe, jsem se snažila nahnat to, co teď už určitě stíhat nebudu. Ale po každé aktivitě jsem byla tak unavená, že jsem si musela lehnout a nebyla jsem schopná snad ani pomyslet na blog. Každopádně jsem začala péct a letos se mi jaksi daří. Udělala jsem jen pár základních druhů a přede mnou jsou už jen nějaké ty koule :D (medovníkové, raffaelo a ferrero). Cukroví jsem teda nijak zdravě nedělala, používám osvědčené recepty, jen jsem všude dávala špaldovou celozrnnou mouku místo klasické hladké.


Taky jsem udělala nějakou malou Vánoční výzdobu a nazdobili jsme si stromeček, protože na Vánoce skoro nebudeme doma. Já budu v podstatě celé Vánoce v práci a budu ráda, když navštívíme naše rodiče. Takže si stromečku a celkově Vánoční nálady dopřáváme už asi týden. Od té doby, co s R. bydlíme spolu, měli jsme vždy bílo-červený stromeček. Letos chtěl R. změnu a chtěl mít stromeček v národních barvách trochu. :D Takže k červené a bílé jsme přidali modrou (hodně modré). A myslím, že to vcelku dopadlo dobře, i když to zní šíleně.


A kromě toho u nás musí neustále hořet několik svíček a musíme mít zaplá světýlka atd. Já jsem o Vánocích prostě strašně infantilní a čím větší kýč, tím více se mi to líbí. A manžel je naštěstí v tomto ohledu shovívavý, ačkoliv vím, že jemu by se líbil minimalističtější styl, páč on to zase tolik neprožívá. 


No a pokud jste vy nebo někdo z vašich blízkých také v karanténě a řešíte nějakým způsobem nákupy, tak mám pro vás skvělý tip a to je rohlik.cz. Nám teda vozili nákupy mí rodiče, ale ti také chodí na směny do práce a nechtěli jsme zas tolik obtěžovat, takže jsme si sem tam objednali nákup i právě z této stránky. Využíváme ji občas i v běžné dny, nejen při karanténě a vždy jsme byli nadmíru spokojení. Třeba se i tato stránka dočká svého článku na tomto blogu. ;) Každopádně stačí kliknout na http://rohlik.cz/, po přihlášení uvidíte dostupné produkty pro vaši lokalitu. Zcela jednoduše naklikáté zboží, které si chcete koupit a pak už jen vyplníte adresu a na kdy chcete nákup dovézt.


A tímto se s vámi pro dnešek loučím a sama budu doufat, že na příští článek nebudete muset tak dlouho čekat. ;)


Komentáře

  1. Já také miluji světýlka a svíčky :)! A naprosto chápu, že jsi na blog neměla pomyšlení, to je pochopitelné, hlavně, že ti je už dobře a doma si udělala, co jsi potřebovala :).

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že už jsi zdravá. Mamka také měla mírně příznaky a byla doma pro jistotu dele. Je naprd, když tě to takhle přepadne v předvánoční době. Linecké máš moc krásné! Já letos také rezignovala na zdravé cukroví. Peču i klasické pro taťku, tak už by toho bylo moc 😁 užívej vánoční náladu 💖

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Som rada, že ti je už lepšie :) Stromček máte krásny a aj koláčiky sa pekne vydarili :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám teď volno a říkala jsem si, jak budu psát články, připravím si je na těžší období a ani prd. Člověk chce vypnout a prostě na to nějak úplně zapomene. Hlavně, že už jsi ok.
    Přeji Ti vše nejlepší do nového roku! Míša
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  5. Je super, že u vás můžete využívat rohlík. My jako malé město takové vymoženosti nemáme a museli jsme střídat mamku s taťkou, aby nám chodili nakupovat :D Naštěstí to zvládli statečně a jsme jim za to moc vděční. Jinak to s Tebou teda zamávalo, snad se to dalo přežít :) Mamka měla dost podobný průběh.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Hlavně, že už to máš za sebou! První tři dny jsou nejhorší, já jsem teda byla při covidu jen hrozně unavená, spací. Jinak naštěstí žádná tragédie.
    Světýlka na Vánoce taky miluju,přítel je stejný jako tvůj - prostě to nijak neřeší :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat