Mé "zdravé" nákupy #1

 Ahoj!

Dneska bych Vám tu chtěla ukázat možnosti, z jakých zdravých surovin lze vařit, čím se v dietě můžete krmit a jaké suplementy mi pomáhají udržovat zdravý styl. V žádném případě netvrdím, že všechny tyto věci potřebujete nebo že se bez těchto věcí nedá žít zdravě! Jen Vám chci představit moje malé radosti.


1. Kokosová mouka - Kokosovou mouku jsem objednávala z aktinu a je značky Wolfberry. Je super na pečení, ale pozor!!! Opravdu ji používejte tam, kde je i napsaná v receptu, protože se chová úplně jinak než klasická mouka. Hodně pije tekutiny! Každopádně skvěle se hodí na zahušťování.

2. Aktin mouka, Ovesná celozrná - Tuto mouku jsem ještě nezkoušela, ale měla by být vhodná na zahušťování, tvorbu slaných i sladkých těst a také na chleba. Takže je velmi variabilní svým použitím. 



3. Aktin mouka, Arašídová - Tato mouka bude vhodná na pečení nejrůznějších ořechových dezertů, takže se hodně těším, až ji vyzkouším, protože jsem zatím neměla tu možnost.



4. 4 Slim erythritol - Erythritol je přírodní sladidlo, které nahrazuje bílý cukr. Neobsahuje téměř žádné kalorie, má nulový glykemický index, nekazí se po něm zuby a hlavně nemá žádné pachutě, jako např. stévie, takže po chuti ji od cukru nerozeznáte. Tento jsem kupovala v Albertu.

5. Allnature erythritol - Toto půlkilové balení jsem si objednávala na aktinu a vyšlo mě cenově výhodněji. O erythritolu jako takovém časem určitě napíšu článek, protože je to malý zázrak.





6. Hrachová vřetena - Těstoviny z hrachové mouky jsou velmi bohaté na bílkoviny, jsou bezvaječné, bez lepku, vhodné i pro vegany a jejich příprava je extra rychlá.

7. Cizrnová vřetena - Těstoviny z cizrnové mouky jsou opět vhodné pro vegany i Low-carb dietáře.



8. Vřetena z červené čočky - Opět bezlepkové, veganské těstoviny, jejichž příprava je o něco delší, než u předchozích těstovin, ale stále rychlejší než klasické těstoviny.

9. Pohanková vřetena - Tyto jsou na tom úplně stejně jako vřetena z červené čočky...



10. Grahamové špagety - Tyto špagety jsou opět bezvaječné, obsahují více vlákniny, jsou sladčí, než klasické špagety, mohou se tedy připravovat jak na slano, tak na sladko a jejich příprava je stejně dlouhá jako u klasických špaget.



11. Quinoa - Quinou si prostě zamiluje každý, kdo ji zkusí. Je velmi snadná na přípravu, jde připravit na slano i na sladko, konzumovat za tepla i za studena, dá se z ní udělat plnohodnotný oběd i svačinka.



12. Aktin Minutové vločky - Já jsem vždycky ovesnou kaši nesnášela! Než jsem narazila na tyto minutové ovesné vločky z aktinu!!! Jejich půvab tkví hlavně v tom, že je stačí zalít horkou vodou nebo mlékem a nechat 1 minutu odstát. A vločková kaše je na světě! Pro lidi, co ráno nemají čas, brzy vstávají do práce, je to ideální pomocník! Miluju a jinou snídani už nechci!



13. FIT CUISINE Flavo drops Toffee Caramel - Flav Drops jsou vhodné k doslazování a dochucování. Nejčastěji je používám do dezertů nebo když si chci zpříjemnit bílý jogurt, tvaroh apod. Stačí opravdu pár kapiček a místo bílého skyru máte úžasný karamelový jogurt a nepřidáte ani gram cukru nebo špetku kalorií.

14. Applied Nutrition Flavo drops Bílá čokoláda - Další kapečky, tentokrát s příchutí bílé čokolády a opět žádný cukr, žádné kalorie.



15. Myprotein Flavdrops Jahoda - Opět flavdrops, jen od jiné firmy. Tyto kapky dělá spoustu značek! Tentokrát i s praktickým kapátkem a autentickou chutí jahod. A opět bez kalorií.

16. Nicks Stevia drops Čokoláda - Opět kapky s kapátkem, tentokrát ze stévie. Samozřejmostí je nula kalorií a chuť hořké čokolády.



17. Candy Splash Malina - Opět jiná značka a malinové kapky. A ta vůně a chuť, jako byste měli před sebou čerstvou malinovku!



18. Bodylab Zero toping Bílá čokoláda - No a zdravý toping se hodí ať už na lívance, wafle či cokoliv, co si chcete polít něčím dobrým. Tentokrát není úplně bez kalorií, ale neobsahuje žádný přidaný cukr, takže je to pořád zdravější verze.

19. Bodylab Zero toping Slaný karamel - Velmi chutná záležitost bez přidaného cukru! Co víc si přát...



20. BiotechUSA Zero Syrup - Sirup s příchutí javorového sirupu, který je bez cukru, laktozy a lepku a má báječnou chuť s minimem kalorií!

21. Proteinella - Naprosto skvělá chuť - to je první věc, co mě napadne. Je bez přidaného cukru, naopak je tam přidaný protein. Není to úplně super dietní věc, ale pokud už máte chutě a prostě neodoláte, proč si nedat zdravější variantu?



22. V&J Mandlové máslo Skořicová rolka - V&J Fitness jsou pár, který začal vyrábět Booty Bandy, které samozřejmě nesmí v mé sbírce chybět a někdy jindy Vám je také ukážu, a před nedávnem začaly dělat tyto skvělá máslíčka. Skořicová rolka je hodně povedená a miluju ovesnou kaši s tímto máslíčkem!

23. V&J Lískooříškové máslo Toffee - Další skvělé ořechové máslo, které chutnalo po karamelu a mělo úžasnou konzistenci a zamilovala jsem se do něj!

24. V&J Mandlové máslo Kokos/Jahoda- Ze všech 3 másel bylo pro mě tohle nejslabší, ale nemůžu říct, že špatné. Byl tam hodně cítit ten kokos a kyselost jahody. Jen jsem si zvykla na ty skutečně ořechové chutě. Každopádně pokud máte rádi kyselkavější chutě a kokos, neváhejte!



25. LIFEK Nougat Twister - Tohle je moje další oblíbená značka ořechových másel. Nougat byl hodně sladký s hodně táhlou konzistencí, ale budiž mu to odpuštěno. V kaši bylo skvělé.

26. LIFEK Cashew Crunchy - Rozmixované kešu ořechy! Úplně tam cítíte ty křupavé kousky a za mě toto máslo jednoznačně vyhrává na plné čáře!

27. LIFEK Pistachio Twister - Toto máslo jsem ještě nechutnala, každopádně pistácie miluju, takže se na něj moc těším!



28. LIFEK Peanut Crunchy - A u arašídového másla jsem neváhala a vzala si takovýto kyblík a je opět s křupavými kousky, takže se nehorázně těším!

29. LIFEK Peanut Crunchy #2 - Když jsem si kyblík másla objednala z aktinu, dali mi k tomu ještě toto máslo v klasickém 300g balení, takže děkuji!




30. Big Boy Slaný karamel - Příchuť slaného karamelu miluju a toto máslo by mělo být bez sladidel a barviv a jako zdroj bílkovin.

31. Big Boy Brownie - Tady máme to samé, jen v jiné příchuti a musím říct, že i ty obaly vypadají nádherně!



32. My identity 100% Whey protein Banán - Já nikdy stravou nedosáhnu ideálního příjmu bílkovin, to my ženy prostě máme o něco těžší. Takže si každé ráno dávám do kaše odměrnu proteinu, ať jsem na tom nutričně o něco lépe.





33. Aktin Magnesium - Pokud se cítíte pořád unavení, možná vám chybí hořčík. Ten podporuje nervovou soustavu, svaly a je dobrý na zuby a kosti. Já mám problém s polykáním tablet, zvlášťhořčík se vždy špatně polykal, proto jsem u těchto kapslí neváhala a polykají se skutečně dobře.

34. Aktin Zinc - Zinek podporuje imunitu, plodnost, je fajn na pokožku, vlasy, nehty a zvláště v tomto období je důležitější než kdy jindy!





35. Omega-3 rybí olej - Rybí olej má velmi dobrý vliv zejména na srdce a mozek a je vhodné jej suplementovat, obzvláště teď s nadcházející zimou.

36. Chrom - Udržuje normální hladinu glukozy v krvi, proto je vhodný i při redukci hmotnosti.





37. Mega Glucosamine - Tento doplněk stravy slouží jako kloubní výživa. Pokud sportujete, je dobré klouby odměnit za to, co pro nás dělají.

38. Jalupro - Je to doplněk stravy, který podporuje tělo, aby si samo vyrábělo kolagen. Takže vaše pokožka, vlasy i nehty vypadají lépe a ty účinky jdou skutečně vidět.





39. Synephrine - Synephrine zvyšuje energetický výdej a tím podporuje hubnutí.

40. Fat Burner - Spalovač tuku je doplněk stravy, který zrychluje metabolismus.





41. Extrifit Arginine - Arginine pomáhá dostat do svalů více živin, tím pádem zlepšuje výkon svalu a zároveň urychluje jeho regeneraci po výkonu.

42. BCAA - BCAA jsou aminokyseliny, které zlepšují kvalitu  tréninku, podporují tvorbu svalové hmoty a také urychlují regeneraci.





43. Tribulus - A tady máme něco pro pány, protože Tribulus podporuje tvorbu testosteronu u mužů.





44. Lékovka GreenFood - Tato lékovka má 5 přihrádek a je to super, že má člověk předpřipravené veškeré vitaminy a nemusí ráno sahat do 10-ti dóz.



Komentáře

  1. A nějaké tipy na zdravé recepty, ze zdravých suroviny by nebyly? :) LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. Erythritol používám taky, protože je vhodný pro diabetiky :). Candy Splach kapičky mám také ráda :). Jinak super článek a je skvělé, že jsi i rozepsala, co je na co dobré :).

    OdpovědětVymazat
  3. Kokosovou mouku mám hodně ráda :) erythritol jsem zkoušela jen jednou, ale nějak jsem mu nepřišla na chuť. Co ovšem miluju jsou všechna oříšková másla od LifeLike a to od arašídové od Domči je taky moc dobré :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že taky nákup z Aktinu. Tam nakupuji velice ráda. Já bych to zdravé jídlo i ráda jedla, ale bohužel jsem dost vybíravá, co se jídla týče a většinu nejím :-D Ach jo. Ale snažím se co to jde! :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, jelikož teď jím zdravě a snažím se zhubnout, tak vše co si zmínila je mi známo a mám doma. :D Fakt skoro opravdu vše. Sladidlo je super, sirupy (karamel nejlepší), máslíčko pistácie, to je tak luxusní! Mňam! :D
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  6. Erythritol je hrozně super, moc ráda ho používám :) Ale pozor u těch bodylab sirupů a tak, ikdyž jsou třeba nízkokalorické nebo bez kalorií, nic zdravého na tom není. Většinou je to jen nějaká směs... Flavdrops miluju od MyProtein, za mě jedině vanilka a karamel. Teď mám javorový sirup a to nic moc. Nepřijde Ti těch doplňků zbytečně moc? Většinu by Ti měla normálně pokrýt zdravá strava, nemyslím to nijak zle.. :) Jinak doufám, že se Tě zdravý životní styl drží!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat