Spotřebované a nové produkty #03

 Tak už máme za sebou i září a já musím říct, že to byl pro nás velmi hektický měsíc, protože jsme měli teď svatbu. A s tím souvisí i blog. Neměla jsem vůbec čas na něj, protože jsme zařizovali všelico jiné a také tento měsíc je odraz i na produktech, protože jsem investovala do úplně jiných věcí než do kosmetiky.

Spotřebované produkty


1. Loreal Elseve Extraordinary oil Šampon - Elseve je moje oblíbená značka, co se týče produktů na vlasy. Není snad řada, která by mi úplně nesedla. Řada Extraordinary Oil obsahuje kokosový olej. Slibuje, že  vlasy vyživí, ale nezatěžuje je. Moc se mi tato řada líbí a nemám ji poprvé ani naposledy.

2. Loreal Elseve Extraordinary oil Maska na vlasy - Vlasová kosmetika je asi jediná, kde si skutečně potrpím na tom, že používám jednu řadu zaráz. Takže tato maska na vlasy mi nesměla ujít. Vlasy jsou po ní lesklé, hebké a vypadají zdravě.


3. Dermacol Aroma Ritual Tropický sprchový gel Papája a máta - Já už jsem se minule zmiňovala, že Dermacol Aroma Ritual zbožňuju, ale tohle je opravdu první vůně, která mi absolutně nesedla. Přitom papáju i mátu mám ráda! Ale ten sprchový gel skutečně ne...

4. Fa Antiperspirant Bali kiss - Tento antiperspirant mám už poněkolikáté. Je s vůní manga a vanilkového květu a to je prostě ta pravá letní vůně! Osvěží a zabraňuje pocení!


5. Balea Pěna na holení Carribean feelings - Balea má skvělé pěny na holení, které jsou levné, krásně voní a hlavně plní svůj účel. Navíc mají spoustu limitovaných edic a toto je jedna z nich. Carribean feelings je s kokosem a Balea mě pokaždé utvrdí, že je zbytečné kupovat nějaké drahé pěny.


6. Linteo Kosmetické tampony - Linteo jsou samozřejmě tampony z 100% bavlny, takže perfektně plní svoji službu. Odličují, nerozpadávají se, jsou na pleti příjemné.

7. Freeman Hydratační maska s aloe a rakytníkem - Nejraději mám plátýnkové masky, a to mnohem více než ty klasické. No a Freeman je jedna z mých oblíbených značek. Tato maska hezky hydratuje a vyživuje pleť.



8. Revolution Tužka na obočí - Tuto tužku mám už po sto padesáté, je to automatická tužka a na druhém konci má kartáček na pročesání obočí. A nutno říct, že tato tužka mi vydržela vždy ze všech nejdéle a to ji používám prakticky denně.

Nové produkty


9. Riva Antibakteriální mýdlo Rozmarýn a fialky - Toto mýdlo jsem dostala od mamky a neskutečně krásně voní po tom rozmarýnu! Jestli máte rádi bylinky, rozhodně si jej pořiďte! Navíc i hezky vypadá a hlavně v dnešní době se antibakteriální mýdlo celkem hodí.

9. Lilien Sprej na ruce - Tento sprej obsahuje antimikrobiální přísadu. Pokud Vám nevadí, že obsahuje alkohol (který ale hlavně likviduje mikroby), doporučuji mít takový sprej pořád v kabelce.


10. Dermacol Aroma Ritual Antistresový sprchový gel Hrozny s limetkou - Nikdy bych nevěřila, co je to za úžasnou vůni, když se spojí hrozny s limetkou. Každopádně tato vůně je božská!

11. Dermacol Aroma Ritual Povzbuzující sprchový gel Černá třešeň - Další nádherná vůně a tentokrát mi připomání to, když otevřete domácí třešňový kompot!

12. Dermacol Aroma Ritual Harmonizující sprchový gel Belgická čokoláda - A tato vůně mi evokuje prostě zimu a Vánoce! Pomeranč v čokoládě. Ano, určitě si jej nechám na zimu.


13. Lady Speed Stick Antiperspirant - Poměrně stará značka, ale skvělý antiperspirant. Zabraňuje pocení a příjemně voní.


14. Hartmann Odličovací tampony - Tyto tampony také ode mě znáte již dlouho. Jsou také ze 100% bavlny, takže perfektně odvádí svoji službu.



15. Labello Cherry Shine - Labello má jedny z nejlepších pomád na rty. Téměř vždy využiju nejrůznějších vůní a tentokrát jsem vsadila na Cherry. Velmi jemně rty zabarvuje a vyživuje.


16. Malizia 20 Samodržící punčochy - Tyto punčochy jsem si kupovala na svatbu. Jsou samodržící, takže na krajce jsou z vnitřní strany pogumované, aby opravdu držely. Punčochy se mi ale částečně rulovaly dolů, tak nevím, kde byl úplně problém, ale pod šatama to naštěstí vidět nebylo. Každopádně jsou celkem pevné.



17. Gumičky do vlasů - Tak jsme jeli na víkend do wellness a já si na moje dlouhé vlasy nevzala jedinou gumičku, takže jsem se musela stavit v Tetě a ulovila jsem tam tyto úžasně barevné gumičky. Tyto plastové spirálovité gumičky mám nejraději.



18. Korunka do vlasů - Tuto korunku jsem měla ve svůj svatební den a v mých červených vlasech vynikla a vypadala prostě skvostně. Je z drátků a kamínků, takže se s ní dá poměrně dobře pracovat.


19. Booty band - Booty Bandy od VJS jsou prostě skvělé, a protože od nich mám 3 klasické booty bandy, se kterými jsem nad míru spokojená, chtěla jsem dlouho ještě tento dlouhý na procvičení celého těla a moc se těším, až si s ním zacvičím.

Cvičíte raději doma nebo ve fitness či kdekoliv jinde?

Komentáře

  1. Tú Dermacol vôňu hrozno a limetka tiež úplne zbožňujem, ja som mala doma myslím že scrub :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat

Okomentovat