Spotřebované a nové produkty #02

 Ahoj!


Léto nám pomalu končí a mně se tady nastřádaly hlavně nové věci, které jsem si přes létní dny nakoupila, tak se jdu o ně s Vámi podělit!

Spotřebované produkty


1. ebelin Kosmetické tampony - Tyto tampony mám moc ráda, protože jsou ze 100% bavlny, takže nedrhnou, nerozdělávají se a jsou na pleti příjemné.


2. Garnier Superhydratační zklidňující maska - Tyto masky vy už ode mě znáte, kupuji si je neustále dokola a jsem s nimi stále spokojená. Se všemi druhy Garnier plátýnkových masek, které jsem měla možnost vyzkoušet.

3. Garnier Superhydratační čistící pleťová maska - A to je opět skvělá maska, která plní svoji funkci.

4. Freeman Detoxikační maska s dřevěným uhlím a mořskou solí - A musím říct, že Freeman mě taky hodně poslední dobou zaujal, mají perfektní masky, kupuji si je čím dál častěji a řekla bych, že šlapou maskám od Garnier dost na paty.


5. isolda Sprchový gel black cherry - Produkty od isoldy fasuje můj už skoro manžel v práci a rozhodně je sem nebudu dávat pokaždé, kdy je dostane, ale tento sprchový gel? Ta vůně je božská!! Navíc nevysušuje pokožku. Za mě rozhodně palec nahoru!


6. Fa Antiperspirant Pivoňkový sorbet - Fa se opět něco povedlo. Tento antiperspirant má nádhernou vůni a dokonale plní svoji funkci. Nemám jej naposledy.

7. Body Mist Delicious destinations - Sprej jsme s kolegyňkami objednávali z nějaké stránky. Je velmi osvěžující, mají úžasné letní vůně a na léto tyto spreje prostě miluju!

Nové produkty


8. Dermacol Aroma ritual Tropický sprchový gel Papája & máta - Dermacol Aroma ritual má za mě nejlepší produkty s báječnými vůněmi, ať už jde o sprchové gely, krémy, peelingy apod. Každopádně jsem vyzkoušela tento sprcháč s vůní papája a máta a moc mě teda neoslovil. Cítím tam hlavně mátu, tu mám zrovna ráda, na léto se i něco osvěžujícího hodí, ale tentokrát mě tato vůně nijak neuchvátila. Příště půjdu určitě do jiné vůně.


9. Astrid Olej na opalování - Dovolenou jsme strávili u vody a nechtěli jsme se spálit, takže to chtělo něco na opalování. A proč jsem se rozhodla právě pro tento produkt? Chtěla jsem olej, protože ten se ve vodě neumyje a vydrží. Potom má také střičku, tím pádem se velmi pohodlně aplikuje. Od Astrid už jsem nějaké produkty na opalování měla a nikdy mě nezklamali a tento olej také ne. Doporučuji!


10. Garnier Micelární voda s růžovou vodou - Micelátky od Garnier miluju, takže když jsem viděla tuto novou řadu, musela jsem si ji vzít. Tentokrát je micelární voda obohacená o růžovou vodu, která by měla mít efekt oživení mdlé a citlivé pleti. Nádherně voní po růžích, takže se těším!


11. Garnier Superhydratační maska na oživení jasu - Jak už jsem naznačila, Garnier má nové textilní masky! Nebo abych byla úplně přesná, tak úplně nové ne, protože v zahraničí už je mají poměrně dlouho, ale u nás se začaly objevovat až teď nedávno, takže je musím ještě vyzkoušet. Každopádně tato je s kyselinou hyaluronovou a výtažkem ze sakury a měla by projasnit pleť, což jednou za čas potřebuje upřímně každý z nás.

12. Garnier Superhydratační relaxační maska - Je obohacená o esenciální levandulový olej a kyselinu hyaluronovou, proto relaxační. A na to já se teda extrémně těším, protože levandule má skutečně velmi zklidňující účinky, takže po náročném dni v práci bude právě toto to pravé ořechové.

13. Garnier Superhydratační revitalizační maska - A poslední novinka obsahuje kyselinu hyaluronovou a aloe. Aloe dělá s naším tělem zázraky, takže na tuto poslední jmenovanou se také moc těším. 


14. Garnier Hydratační a čistící maska pro zmatnění mastící se pleti - A tato maska je prostě moje stálice. A ačkoliv se mi pleť již nemastí tak jako když jsem ji začala používat, pořád má v mém kosmetickém světě své stálé místo.


15. Medik8 Hydr8 B5 Intense - Teď tady mám nějaké vzorečky a jako první tu mám booster s kyselinou hyaluronovou, který be se měl nanést po vyčištění pleti ať už ráno nebo večer a nechat vstřebat, takže ráda vyzkouším.

16. Medik8 Crystal Retinal 1 - Stříbrný vzoreček je noční sérum, tedy večer po vyčištění pleti aplikovat a nechat vstřebat.

17. Medik8 Advance night restore - A bílý vzoreček je noční krém. Sice ze vzorečků na jedno použití člověk houby pozná, jestli to funguje, ale tak uvidíme.


18. Barnangen Regenerační krém na ruce pro velmi suché ruce - Tento krém jsem začala používat,když začala korona a my měli v práci pouze Anticovid, který mi totálně rozežral ruce. Barnangen mi prostě ruce zachránil. Teď mi ho dala moje mamka, a byla jsem moc ráda, protože v této chvíli asi neznám lepší krém na ruce než je právě tento.

19. anika Antivlk - Tato záležitost je teď hlavně pro ty, co mají děti, ale klidně i dospělým, kteří trpí na opruzeniny. Je to právě ochranný krém proti opruzeninám a skutečně funguje. Kupovala jsem ho v lékárně.



20. Řasenka Loreal Lash paradise - Tuto řasenku jsem milovala, teď jsem ji déle neměla a nastal asi čas se k ní vrátit. Takže já jenom doufám, že bude stejně tak dobrá jako si ji pamatuji. 

21. Řasenka Loreal Paradise Extatic Voděodolná - No a protože hledám perfektní řasenku na svatbu,volba byla jasná. Ale chci, aby byla hlavně voděodolná, protože jak jde o svatby (natož tak vlastní), tak se znám. Takže jsem se rozhodla pro tuto, teď ji budu zkoušet a pevně doufám, že bude tak skvělá jako její nevoděodolná verze, protože přesně tato řasenka snad bude moje svatební!



22. Revolution - Tužka na obočí - Tuto tužku už ode mě taky dobře znáte, protože ji mám už asi popáté za sebou. Je to prostě nejlepší tužka, jakou jsem vyzkoušela. Je zasunovací, na druhé straně mý kartáček pro rozčesání obočí a má perfektní odstíny.


23. Jalupro - Jalupro je "pitíčko", které obsahuje látky, které donutí vaše tělo, aby si vytvářelo samo svůj vlastní kolagen. Takže výživový doplněk dobrý zejména na pokožku, vlasy, nehty... Já na sobě poznám účinky, musím říct, že pokožku mám jemnější, vlasy a  nehty mi vždy dobře rostly. Něco do sebe to prostě má.


24. Naušnice "kolečka" - Kupovala jsem je, zdá se mi v Takko. I když si nejsem úplně jistá. Mají na sobě bílé a růžové kamínky, jinak jsou pozlacené a velmi hezky se v uchu třpytí.

25. Naušnice Biju.cz - Tyto naušnice jsem si vybrala na svatbu. Jsou dlouhé, s kamínky a myslím si, že se k mým svatebním šatům budou velmi hodit.


26. Spony do vlasů - Spony jsem kupovala, zdá se mi, v Sinsay. Jsou kamínkové, jinak pozlacené, takže opět hází nádherné odlesky. Skvěle ve vlasech drží a nepadají!

27. Čelenka Takko - Tato čelenka má vypadat jako uvázaný šátek ve vlasech a je tomu tak. Je velmi slušivá, hodně lidí mi ji chválilo.



28. Slunční brýle Teta - Na dovolené jsem své slunční brýle ztratila, takže bylo na čase koupit nové a sehnala jsem v drogerii Teta. Mají zlaté nožičky, jsou zajímavě řečené a hezky mi sedí.


29. Kabelka - Tuto kabelku mi snoubenec koupil na nějakém trhu. Každopádně vypadá moc hezky. Je gumová, což ale na první pohled vůbec nejde poznat a má pozlacené ucho (které může být dlouhé i krátké) a zapínání. A je překvapivě i prostorná.


30. Plážová taška Takko - Látková taška, která byla bílá, dokud jsem ji nevyprala (neptejte se mě -.-). Každopádně je prostorná a naprosto vhodná k vodě.


31. Plavky New Yorker - Plavky z New Yorkeru mám po několikáté a vždy jsem byla spokojená. Jsou celé na zavazování a ve vodě se sami nerozvážou. Krásně sedí. 



32. Sportovní podprsenka Kik - Já už mám jednu takovou podprsenku z Pepca teď tedy z Kiku a musím říct, že je pohodlná, u cvičení skvělá a hlavně mému miláčkovi se líbí ten design. 


33. Kraťasy New Yorker - Kraťásky jsou krajkové, meruňkové, krátké a velmi pohodlné, takže je využívám třeba i na cvičení.


34. Přehoz přes plavky New Yorker - Tento přehoz vypadá naprosto fantasticky! Je jen z krajky, meruňková barva...


35. Šaty Mohito - Šaty jsem si kupovala na předsvatební focení. Jsou velmi pohodlné, mají hluboký výstřih, dvě řady knoflíčků, pásek, sukně nad kolena. Vypadají skvěle.



36. Tenisky Mustang - Potřebovala jsem nějaké boty na svatbu a už dlouho jsem byla rozhodnutá, že chci krajkové tenisky. A tak jsem hledala. Na konec jsem se rozhodla pro tyto Mustangy, jsou velmi lehké a pohodlné. Aspoň se nebudu muset později přezouvat a vydržím v nich celý den.


37. Grada Ošetřovatelství v intenzivní péči - A protože pracuji jako sestra na jednotce intenzivní péče, rozhodla jsem se, že si osvěžím a doplním znalosti a tak jsem pořídila tuto publikaci. 

Komentáře