Spotřebované a nové produkty #01

Ahoj!

Tento článek je v podstatě první na tomto novém blogu a zároveň pokračuji v konceptu, který už znají ti z Vás, kteří navštěvovali mé minulé blogy, neboť jsem jej převzala právě odsud a chci v něm pokračovat. Jednou za čas Vám zde představím produkty, které jsem spotřebovala, tudíž Vám o nich mohu něco říct a velmi krátce zrecenzovat, přičemž na ty nejzajímavější produkty posléze sepíšu podrobnější recenzi. A v druhé části Vám budu představovat produkty, které jsem si teprve pořídila a zkoušet budu. Doufám, že se Vám tento koncept bude líbit. Budu sem dávat převážně kosmetické produkty, oblečení, doplňky apod.

Spotřebované produkty


1. Nivea Love Sunshine Sprchový gel - Tento sprchový gel není rozhodně opalovací prostředek. Nechrání před sluníčkem! Obsahuje sice Aloe Vera, což by mělo pokožku zklidňovat, ale v tomto produktu jde zejména o vůni. Pokud máte rádi opalovacích krémů a olejů, tak tento sprchový gel je jako vzpomínka na letní opalování. Zároveň mi i pokožku hezky vyživoval, takže za mě doporučuji.

2. Nivea Micelární voda - Nivea má celkově dobrou skincare, a tato micelární voda není výjimkou. Je určena pro citlivou pleť, oči a rty. Odstraňuje makeup, čistí pleť a zklidňuje. Je skutečně výborná, nepálela v očích, hezky odličovala a nedělala na pleti žádnou neplechu.


3. Love beauty and planet Plátýnková maska - Od této značky jsem před dobou už jednu masku na pleť měla, a to byla kokosová maska. Tato je růžová a na rozdíl od té kokosové jsem s touto nebyla vůbec spokojená. Tato značka je veganská, takže pro některé z Vás to jistě znamená významné plus. Každopádně asi jsem měla nějaký vadný kus z výroby (poněvadž ta kokosová byla naprosto v pořádku).Měla tak moc vykrojené otvory na oči a pusu, že jsem na pleti v podstatě měla kousek plátýnka s obrovskými děrami. Bohužel už ani nemám chuť do této masky jít znovu.

4. Garnier Moisture Aqua Bomb Superhydratační vyplňující textilní maska - Garnier masky mám celkově ráda asi úplně všechny a je pravda, že jsou maximálně hydratační. Tuto masku nemám poprvé a vím zcela jistě, že ne ani neposledy.

5. Garnier Očišťující a hydratační textilní maska ke zmatnění mastící se pleti - Tato maska je jedna z mých nejoblíbenějších. Na pleti mám prostě ráda matný efekt a rozjasňuji jen části, které opravdu chci, highlighterem. Nevím, jak to ta maska dělá, ale pleť mám po ní skutečně matnější. Ačkoliv pleť přesto vypadá zdravě a krásně a je hydratovaná. Silně doporučuji!



6. essence camouflage Plně krycí korektor - Slyšela jsem, že se tento korektor občas přirovnává ke korektoru od Catrice. A protože Catrice používám a právě jsem dopoužívala i tento, můžu s klidem říct: "Ani zdaleka!!!" essence je poměrně levná značka, takže nějaké zázraky se asi úplně čekat nedají. Každopádně tento korektor byl opravdu velkým zklamáním. Má pěnový aplikátor, což je asi jediná věc, která je dobře. Na to, že má být full coverage, nekryje vůbec. Občas dělá fleky a v teple se rozpýji a ničí tak celý makeup. Tento korektor vůbec nedoporučuji, raději sáhněte po Catrice, uděláte lépe!


7. essence all about matt! Fixační kompaktní pudr - Tak, jak jsem korektor od essence v podstatě poplivala, tady si to u mě zpravil. Tento pudr je velmi jemně namletý, nedělá na pleti žádné mapy ani šmouhy. Zmatňuje i fixuje. A v koupelně mám rozdělané už třetí balení tohoto pudru. To hovoří za vše, myslím si.

Nové produkty

8. Chilly Gel pro intimní hygienu Fresh formula - Gel pro intimí hygienu je pro mě absolutní nutnost. A Chilly je hlavní značka, kterou používám, ať už je to kterákoliv jejich řada. Fresh Formuli mám ráda od prvopočátku, protože je opravdu velmi svěží, až s pálivým efektem, ale cítím se s ním skutečně svěže a čistě.


9. Linteo Kosmetické vatové polštářky - Polštářky jsou ze 100% bavlny, takže naprosto vyhovují. Nerozdělávají se, netrhají se, hezky se s nimi odličuje, odlakovávají nehty, takže svůj účel plní a jsem s nimi naprosto spokojená.

10. Garnier Moisture Freshness Superhydratační čistící textilní maska - Já upřímně mezi těmito Garnier maskami zase až takový rozdíl nevidím (kromě té zmatňující), pro mě jsou všechny stejně dobré. Tato obsahuje extrakt ze zeleného čaje a kyselinu hyaluronovou, takže se opět na ni velmi těším. 

11. Garnier Moisture Comfort Superhydratační zklidňující textilní maska - A tato maska obsahuje extrakt z heřmánku a kyselinu hyaluronovou a opět je to má velmi oblíbená maska.

12. Freeman Hydratační látková maska s aloe a rakytníkem - Látkové masky Freeman mám také velmi ráda a konkrétně tato ihned hydratuje a změkčuje pokožku pro svěží vzhled. Vím, že mi seděla a byla velmi příjemná.

13. Freeman Detoxikační látková maska s dřevěným uhlím a mořskou solí - Tuto masku jsem už také jednou měla. Okamžitě odstraňuje nečistoty, chrání a vyživuje pro regeneraci pleti. Vím, že tehdy jsem skutečně viděla na pleti rozdíl, že byla doopravdy vyčištěnější,takže se nemůžu dočkat, až ji znovu odzkouším.

14. Parsa Gumičky do vlasů - Tyto spirálkovíté gumičky do vlasů mám velmi ráda, protože netahají za vlasy, neničí je a nebolí mě z nich hlavně hlava, ačkoliv mám udělaný culík třeba celý den. Vždy je musím mít v zásobě.

15. Air optix and Hydra Glyde Alcon Kontaktní čočky - Doteď jsem vlastně nosila pouze brýle. Až blížící se svatba mě donutila vyzkoušet čočky a jsem nesmírně ráda za to, že jsem se k tomu odhodlala. Já určitě na toto téma budu psát i článek, jak jsem se k tomu dostala, kdy jsem si je poprvé vyzkoušela, jaké to bylo apod., protože jsem z toho měla neskutečný strach a úplně zbytečně.

16. Opti-free puremoist Roztok na čočky - Ke kontaktním čočkám neodmyslitelně patří i roztoky a o nich se taky rozepíšu v článku o kontaktních čočkách.

17. Prodietix - A protože jsem zkoušela xxx různých způsobů, jak zhubnout a prostě nic se nedařilo, tak jsem se vrhla na Prodietix, což je ketonová dieta. Určitě na toto téma budu psát nejrůznější články a chci s Vámi sdílet i mé postupy, jestli to tedy funguje nebo ne. Každopádně tuto dietu chci brát jen jako startovací čáru, která mi pomůže si utvořit určité návyky. Zatím se cítím ale skvěle!

Komentáře

  1. Hubnout či přibírat, to je totéž. Důležité je být v pohodě, no ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Být v pohodě je pro mě nejdůležitější. A v pohodě se taky teď cítím. :)

      Vymazat

Okomentovat